Michael Morris
Editura All Beck
Toti incepem de pe o pozitie de entry level. Muncim cu sarg ani de zile. In paralel unii isi continua studiile, altii se perfectioneaza prin participarea la diverse seminarii, schimburi de experienta si asa mai departe. Dedicarea este apreciata si in timp pozitia ocupata in cadrul companiei tinde catre top.
Si intr-o zi… ajungi manager. Incununarea muncii si recunoasterea profesionalismului. Sunt insa toti cu adevarat pregatiti pentru pozitia de manager in cadrul unei organizatii? Au capacitatea de a-si asuma raspunderea nu doar pentru ei insisi, ci pentru o intreaga echipa? Stiu care sunt lucrurile pe care trebuie sa le realizeze? Stiu sa coordoneze o echipa, sa delege eficient sarcinile? Cunosc metodele cele mai eficiente de evaluare? Felicitari celor care pot raspunde cu mana pe inima DA! pe un ton hotarat tuturor intrebarilor. Pentru ceilalti utila se dovedeste a fi Cum sa devii manager de succes.
Michael Morris marturiseste ca a scris aceasta carte cu urmatorul scop: „acela de a-l face pe proaspatul manager sa evite sa comita vreuna dintre numeroasele si costisitoarele mele greseli si de a-i oferi o idee despre ceea ce se intampla in spatele usilor altor departamente.” (p. IX).
Cartea incepe prin a prezenta modul in care trebuie sa fie managerul – cum se realizeaza interactiunea dintre el si diverse departamente, sunt prezentate apoi principiile managementului si apoi sunt trecute in revista diverse departamente (precum marketing-ul, finante si contabilitate, resursele umane s.a.), pentru ca ultimul capitol sa fie dedicat autodezvoltarii managerului. O carte-ghid de aproape 300 de pagini ce ii poate ajuta pe multi si care poate astfel conduce la eficientizarea companiilor sau a proceselor ce se desfasoara si a modului in care acestea au loc in cadrul organizatiilor.
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti comentariul dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site.
{mosloadposition user10}