Pescarii de la Hartapescar.ro au castigat sprijinul programatorilor de la Softelligence intr-un proiect care poate schimba Romania. Intr-o perioada in care spiritul civic romanesc renaste cu ajutorul internetului si al retelelor de socializare, Hartapescar.ro a raspuns inteligent provocarii „Softelligence Dare”, un concurs organizat de compania Softelligence si adresat tuturor tinerilor care lanseaza proiecte online cu componenta de responsabilitate sociala.
Ideea „Hartapescar.ro” a fost selectata intre proiectele finaliste in concursul „Softelligence Dare” si va beneficia de consultanta tehnica de specialitate, logistica, promovare, atragere de voluntari si investitori, toate sustinute de compania Softelligence.
Plecand de la premiza ca pescarii sunt cei mai buni cunoscatori ai locatiilor pe care le frecventeaza, site-ul Hartapescar.ro colectioneaza cu ajutorul acestora atat locuri de pescuit, locuri ale furnizorilor de servicii pentru pescari, cat si locuri de interes ecologic din Romania: locuri braconate, poluate sau locatii in care se desfasoara proiecte ecologiste. Colectia de locatii virtuale este disponibila gratuit tuturor celor interesati de aventura, pescuit si protejarea naturii.
Hartapescar.routilizeazafacilitati de localizareoferite de celmaiputernicfurnizor de hartivirtuale(Google Maps), instrumente de interactiuneonline puse la dispozitie de ceamai mare retea de socializare (Facebook), a incheiatparteneriate cu ceamaiimportantateleviziunededicatapescuitului (PV TV) sicu ceamaiimportantaorganizatienonguvernamentala care militeazapentrupescuitulsustenabil din taranoastra(SalvatiDunareasi Delta).
„Castigarea competitiei Softelligence Dare inseamna pentru Hartapescar.ro un vot important de incredere pe care il primim in drumul nostru catre reusita. Ne bucuram ca ideea atrage atentia jucatorilor de top si ne propunem sa castigam in continuare astfel de parteneri alaturi de noi”, a declarat George Dragne, unul dintre initiatorii proiectului Hartapescar.ro.