Magnolia, una dintre cele mai de succes florării din România, prezintă cifrele zilei dedicate iubirii de anul acesta.
De Valentine’s Day, românii au preferat trandafirii roșii, lalelele și freziile, iar cea mai mare comandă a fost pentru un aranjament compus din 301 trandafiri. Înainte de 14 februarie, Florăria Magnolia și-a deschis a 12-a reprezentanță, în Oradea, după un concept cu totul nou și inovator pentru domeniul acesta.
În mediul offline, Magnolia a vândut de aproximativ 2.700 de euro per magazin, cele mai productive locuri fiind cele din mall-uri, unde fluxul de cumpărători este mai mare la finalul săptămânii. În weekend-ul acesta în care foarte multe țări au sărbătorit la nivel mondial iubirea, Magnolia a înregistrat comenzi medii cu 25% mai mari decât în mod obișnuit. Totodată, vânzările online au fost de circa 70.000 de euro.
Florăria Magnolia este cea mai longevivă în comerțul digital, iar pe Internet vânzările au crescut cu 50% față de anul trecut. În comparație, cele din magazine au fost cu 15% mai mari.
Odată trecută perioada 13 – 14 februarie, Florăria Magnolia se pregătește pentru 1 și 8 martie, alte două zile importante pentru români, sărbătorind primăvara și Ziua Internațională a Femeii. Magnolia preconizează vânzări mai mari decât în 2015, deoarece aceste două zile vor fi celebrate în cursul săptămânii. Aranjamentele florale deosebite pe care florăria le pune la dispoziție sunt disponibile online aici și în reprezentanțele deschise în marile regiuni ale țării.