mediaTRUST prezintă vizibilitatea Eurovisionului – Song Contest 2014 în media şi publicitate.
Ediţia din acest an a concursului de muzică Eurovision, desfăşurată la Copenhaga, a generat 4.464 de materiale în media, în perioada 7 – 11 mai 2014.
O vizibilitate crescută a Eurovisionului s-a înregistrat în mediul online, unde au fost publicate 4.169 de materiale ce au avut ca subiect concursul, antena.ro fiind sursa cu cele mai multe materiale publicate (83).
În intervalul de timp analizat au fost difuzate 203 de ştiri la posturile de telviziune monitorizate de mediaTRUST, Realitatea TV fiind sursa cu cele mai multe ştiri difuzate (55). Presa scrisă a generat 50 de articole, iar cotidianul Naţional a publicat 6 materiale. Staţiile de radio au difuzat 40 de ştiri ce au avut ca subiect Eurovisionul, Europa FM difuzând 13 ştiri pe acest subiect.
Eurovision în publicitate
În intervalul 1 – 11 mai 2014 au fost difuzate 329 de reclame pentru Eurovision cu un rate card de aproximativ 1.174.209 euro. Posturile de televiziune au difuzat cel mai mare număr de reclame (321) de reclame, dintre care 214 au fost difuzate de TVR1, urmate de presa scrisă (8).
Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 213.735 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 aprilie -11 mai 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale.
Analiza cuprinde publicațiile tipărite şi online, posturile de radio şi TV monitorizate de mediaTRUST în perioada 7 – 11 mai 2014. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.