Sunt tot mai dese situațiile în care administratorii de firme sau titularii de PFA au nevoie să prezinte în fața instituțiilor sau altor persoane, un certificat constatator extins care conține informații privind starea actuală a SRL-ului sau PFA-ului înregistrat la Registrul Comerțului. Aceste documente detaliază o mulțime de informații despre activitățile companiei și persoanele care sunt beneficiarii reali.
Ce este un certificat constatator?
Este un document oficial eliberat electronic de Registrul Comertului, în care se prezintă informațiile la zi ale firmelor înregistrate la ONRC.
Pentru o mai buna înțelegere, certificatul constatator destinat firmelor sau PFA-urilor se poate compara cu cartea noastră de identitate ca persoană fizică. Cartea de identitate este folosită de toate persoanele cu vârsta mai mare de 14 ani pentru a dovedi identitatea.
Când primesc un împrumut pentru o companie, este necesar certificatul constatator. Când primesc împrumut pentru persoana fizică, am nevoie de cartea de identitate.
Certificatul extins cuprinde în principal:
- Numele companiei
- Adresă sediul social
- Informații capitaluri proprii
- Reprezentant legal (beneficiarul pentru care s-a depus declarație beneficiar real )
- Administrator judiciar / lichidator judiciar / lichidator
- Inspector / auditor entitate juridică / persoană fizică
- Obiect CAEN activitate
- Situația financiară
La ce se folosește un certificat constatator?
Certificatul se poate folosi pentru firmă, atunci cand participați la diferite licitații, când doriți să depuneți documente pentru fonduri europene sau când compania dvs. este chemată în instanță, se comunica și acest extras de informatii.
Se mai poate folosi la deschiderea unui cont bancar, pentru obținerea de autorizații sau în cadrul unei anchete penale la poliție.
Cum se obține un certificat constatator?
Cea mai cunoscută modalitate de a obține un certificat este să vă deplasați la ONRC, stați la coadă, să completați formularul și să platiți o taxă în valoare de 45 de lei. Cu toate acestea, în majoritatea cazurilor, suntem blocați între sute de termene și întâlniri, vă este dificil să mergeți la ONRC și să parcurgeți toți pașii necesari pentru a obține un certificat.
Pentru a scăpa de toate aceste călătorii și neplăceri, în ajutorul dvs. apare platforma Dianex.ro.
Este o platformă online cu ajutorul careia puteți obține online certificatul companiei dvs. în câteva minute.
Astfel sunteți scutit de drumurile la Registrul Comerțului, de birocrație și de mult timp pierdut.
Principalele avantaje ale acestei platforme sunt:
- Viteza de procesare a fișierelor. 95% din cereri sunt rezolvate în doar 5 minute.
- Simplitate și securitate sporită.
- Disponibilitate program de 24 de ore 7 zile pe săptămână.
- 100% online, din fața calculatorului sau cu ajutorul telefonului mobil.
- Modalități de plată: cu card bancar sau virament bancar.
- Nu ai nevoie de semnătură electronică
Oamenii ocupați preferă serviciile cu plată rapidă în loc să piardă timpul în trafic și la așteptare.