Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum poti fi cea mai buna versiune a ta

Ceea ce comunicăm despre noi înșine, dar mai ales felul în care alegem să o facem, ne influențează semnificativ parcursul profesional și personal, altfel spus – succesul vieții pe care o trăim.

Calitatea interacțiunilor cu toți cei din jurul nostru este dată de capacitatea noastră de a ne face memorabili, de a ne găsi și exploata acele elemente diferențiatoare pentru care ajungem să fim căutați.

Dacă reușim să descoperim care ne sunt talentele, valorile, ce ne pasionează și ce ne motivează vom vedea că devenim din ce în ce mai buni în ceea ce facem.

Modul nostru de a ne exprima și felul în care alegem să comunicăm despre noi, cum ne îmbrăcăm, dar și atenția pe care o acordăm îngrijirii personale sunt esențiale în aceste interacțiuni sociale.

Potrivit cercetătorilor Unilever, una dintre afecțiunile care influențează în mod negativ încrederea în sine este mătreața. Aproximativ 85% din bărbații care își fac griji în privința mătreții par mai puțin încrezători.*

Astfel, dezvoltarea profesională și personală este strâns legată de autocunoaștere și încrederea în sine.

Paul Olteanu, trainer în comunicare publică și branding personal explică:
”De regulă ajungi să-ți construiești un brand personal în momentul în care dorești să faci o schimbare, fie de job, fie de cerc de prieteni, își dorești să cunoști pe cineva sau pur și simplu urmărești să ieși din anonimat.

Un prim pas este să te faci cunoscut, dar și să ieși din zona de confort. Și cum poți face asta dacă nu ”punându-te pe piață”, atât în offline, participând la diferite evenimente (conferințe, petreceri, acțiuni de voluntariat) ce-ți permit să cunoști oameni noi, cât și în online, construindu-ți o prezență relevantă.

Schimbarea în bine și, implicit, dezvoltarea pe plan profesional și personal presupun curaj, inteligență emoțională și autenticitate. Însă, poate mai important, presupun încredere în sine.”

Încrederea în atuurile personale este dată, printre altele, de grija pe care o acorzi modului în care arăți, ceea ce contribuie în mod decisiv la formarea primei impresii. Dacă ai un păr curat, fără mătreață, ai și încrederea să te arăți lumii exact așa cum ești, fără a avea nimic de ascuns.

CLEAR a dezvoltat șampoane antimătreaţă personalizate pentru femei și pentru bărbați, care hrănesc pielea capului în profunzime pentru eliminarea și prevenirea mătreții.1

Samponul antimătreaţă CLEAR Women îți oferă îngrijirea de care ai nevoie pentru un scalp sănătos și un păr frumos. Are la bază NUTRIUM 10, un complex unic de agenți antimătreață, pro-vitamine, minerale, uleiuri și ingrediente active care elimină complet mătreața¹, pătrunde în profunzime și îngrijește pielea capului şi părul.

CLEAR Men este șamponul antimătreață pentru bărbaţi numărul 1 în lume². Creat 100% pentru bărbaţi, CLEAR Men are la bază BIONUTRIUM 10, un complex unic de agenți antimătreață, pro-vitamine, minerale, uleiuri și ingrediente active care elimină complet mătreaţa.2

CLEAR îți oferă îngrijirea specializată de care ai nevoie astfel încât să nu ai nimic de ascuns.

CLEAR. Zero Mătreață.1 Nimic de ascuns.

*
Studiu de încredere în sine 2013.
1 Mătreaţă vizibilă, necesită utlizare regulată.
2 Calcule efectuate de Unilever în baza datelor raportate de Nielsen pentru categoria de şampon antimătreaţă de bărbaţi, utilizând datele cumulate din 39 de ţări în perioada Ianuarie 2014- Februarie 2013. Informaţii disponibile la cerere.

Bucuresti, 13.11.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.