Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum pot magazinele online să atragă mai mulți clienți prin publicitate personalizată

Un magazin online oferă cumpărătorului acces 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. În plus, clientul economisește timp, deoarece evită deplasarea prin oraș și statul la coadă, iar plata este simplă, la fel și procedura de returnare a produsului, dacă acesta nu corespunde cerințelor clientului.

Totuși, deseori este greu de găsit online produsul potrivit și clientul să fie împăcat cu alegerea făcută, astfel că alege să îl returneze sau să nu mai accepte comanda.

Acest lucru s-ar putea schimba, dacă magazinele online ar recurge la o publicitate nișată, cu reclame personalizate pentru fiecare client. Un exemplu de succes în acest sens este magazinul online StarShinerS, care vinde îmbrăcăminte pentru femei, produse realizate de diverse branduri, atât românești, cât şi internaţionale, dar și producție proprie. Pentru a creşte numărul de conversii, dar şi interacţiunea utilizatorilor cu site-ul, StarShinerS a ales să realizeze o campanie de retargetare personalizată, folosind serviciile şi platforma RTB House.

„Credem că nevoile utilizatorului de internet trebuie să fie pe primul loc, iar satisfacerea acestora este dorită de ambele părți, și de client, dar și magazinul online. Pentru că avem mereu în vedere acest aspect, putem să lucrăm mai eficient și să oferim clienților noştri rezultate foarte bune. Parcursul foarte bun pe care l-am avut cu partenerii noștri de la StarShinerS arată potențialul imens pe care îl au magazinele online pentru a-și crește vânzările, dacă adoptă strategia potrivită de promovare”, a declarat Cătălin Emilian, director RTB House în România și Bulgaria.

Campaniile avansate de retargetare personalizată livrate de RTB House ajută ca reclamele să ajungă la clienții interesați de acele produse, oferindu-le acestora informaţii relevante pentru ei din oferta magazinului. Strategia aceasta are succes deoarece, de exemplu, nu are rost afișarea unor reclame la rochii, dacă o clientă preferă să poarte vara pantaloni scurți.

Cum pot fi aflate dorințele clienților? Foarte simplu: prin analiza istoricului actiunilor făcute de aceștia pe site. Astfel, clienta interesată să cumpere pantaloni scurți va vedea pe internet, în timp ce navighează pe alte site-uri, reclame adresate nevoilor ei. Pentru că ea își dorește un produs de acest fel, șansele de a se întoarce pe site-ul StarShinerS și de-a cumpăra sunt mult mai mari.

Cum funcționează publicitatea personalizată pentru un magazin online de fashion

Un vizitator intră pe StarShinerS.ro, se uită la unele produse, dar nu cumpără nimic. Ulterior, RTB House afișează pentru acest vizitator un banner personalizat, care prezintă anumite produse de la StarShinerS, pe care sistemul le-a determinat ca fiind de interes pentru utilizator. Un click pe acest banner redirecționează utilizatorul spre site-ul StarShinerS, în pagina produsului pe care a dat click. Astfel, șansele ca acel vizitator să devină client cresc considerabil.

Astfel, în prima jumătate a anului 2016, rata medie de click (CTR) pentru StarShinerS a fost de 0,84%. CTR a crescut cu aproape 100% din momentul în care a început campania de publicitate personalizată. De asemenea, prin campanie au fost livrate peste 160.000 de click-uri si am crescut numarul de conversii cu 14%.

By Liliana K

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.