un seminar organizat de Voxline Communication
La nivel global, comertul online reprezinta un domeniu puternic exploatat si genereaza un venituri substantiale. In Romania, activitatea de ecommerce este dinamica si se afla pe un trend ascendent, totodata putand beneficia de doi factori favorizanti – penetrarea ridicata a telefoniei mobile si cresterea adoptiei internetului mobil. Seminarul "Cum poate marketingul mobil ajuta magazinele online", oferit de compania Voxline Communication, sprijina oamenii de marketing din companiile cu activitati de ecommerce si le ofera, pe 5 august la Bucharest Hubb, posibilitatea de a afla ce presupune comunicarea in mediul mobil, care sunt cele mai potrivite tactici de mobile marketing, si cum poate fi folosit mediul mobil in activitatea de comert online.
Participantii vor putea afla care sunt elementele specifice mediului mobil, cum gandesc si ce doresc utilizatorii mobili si care sunt standardele in publicitatea mobile web.
Doi specialisti, Dan Virtopeanu (General Manager Voxline Communication) si Bogdan Apostol (Business Development Manager), vor impartasi cu participantii la seminar caracteristicile programelor de marketing mobil, sfaturi despre cum pot fi adaptate instrumentele de marketing traditionale la platforma mobila si idei de dezvoltare a experientei consumatorilor prin solutii mobile care trec dincolo de comunicarea traditionale si incurajeaza audienta sa interactioneze si sa cumpere.
"La nivel global mediul mobil incepe sa aiba un impact important in comertul electronic, Amazon anuntand recent vanzari de peste un miliard de dolari. In Romania, unde comertul online inca este in faza de inceput, penetrarea ridicata a telefoniei mobile poate juca un rol major in dezvoltarea e-commerce local. Noile generatii de telefoane mobile si cresterea mai rapida a numarului de conexiuni la internet mobil decat al conexiunilor la internet fix sunt elemente pe care nici o companie implicata in e-commerce nu ar trebui sa le neglijeze, iar rolul seminarului de mobile marketing dedicat este de a oferi informatiile necesare pentru integrarea mediului mobil in activitatile de comert online", spune Dan Virtopeanu, General Manager Voxline Communication.
Accesul la seminar se face pe baza de invitatie solicitata catre organizator la urmatoarea adresa: //ecommerce.voxline.ro/ . Mai multe informatii despre eveniment sunt de asemenea disponibile la adresa //ecommerce.voxline.ro/.
Evenimentul este organizat cu sprijinul logistic al Bucharest Hubb.
Despre Voxline Communication
Voxline Communication este o companie infiintatain 1998 cu capital francez, beneficiind chiar de la inceput de suport tehnic si know-how vest European in domeniul serviciilor de telecomunicatii cu valoare adaugata si a serviciior interactive.
In cei peste 12 ani de activitate pe piata romaneasca, Voxline a inregistrat numeroase premiere, precum: in 2002 a fost primul operator alternativ care a demarat servicii de telecomunicatii pe suport sms si voce in retelele mobile; in 2004 Voxline a dezvoltat aplicatia primei campanii de mobile marketing din Romania, pentru brandul Chipita, iarin 2005 devine primul operator de servicii cu valoare adaugata care obtine certificarea de calitate ISO 9001:2000 eliberata de TUV Thuringen.
Serviciile oferite de Voxline Communication acopera o gama larga de aplicatii de mobile marketing (campanii de trimitere si receptionare mesaje sms, mobile advergames), call center (numere normale si numere verzi), aplicatii web (site-uri de promotie, flash advergames), servicii de microplati prin intermediul telefoniei mobile si servicii cu valoare adaugata (televoturi, concursuri, continut digital).
Printre clientii pentru care Voxline Communication a derulat campanii de-a lungul timpului se numara: Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Star Foods (Lays), JTI (Winston), Unilever (Dove, Cif&Domestos), Chipita Romania, URBB (Carlsberg, Tuborg), Western Union, Duracell, Braun, Dr. Oetker (Pizza Ristorante, Pudding), Fabryo (Savana), Wrigley, Farmec, LG, Prodal 94 (Stalinskaya, Wembley), Porsche Romania.