Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum poate creste productivitatea companiilor?

SIVECO Applications 2020 reduce costurile de administrare ale companiilor

Sistemul contribuie la creşterea productivităţii şi profitabilităţii companiilor din toate sectoarele economice

Cu un grad înalt de personalizare şi proiectat după standarde de ultimă generaţie, SIVECO Applications 2020 acoperă prin componente şi funcţionalităţi dedicate toate procesele de business specifice clienţilor din diferite verticale: producţie, comerţ, utilităţi, energie, petrol şi gaze, transporturi, bănci, construcţii.

SIVECO Applications 2020 asigură gestionarea resurselor la nivelul întregii companii, automatizarea fluxurilor de date şi reproiectarea fluxurilor informatice, consistenţa şi coerenţa datelor, precum şi regăsirea şi raportarea rapidă a informaţiilor. Toate acestea se traduc în reduceri de costuri prin optimizarea timpilor de prelucrare a datelor, reducerea volumului muncii manuale şi optimizarea fluxurilor de documente, precum şi prin eficientizarea operaţiunilor specifice activităţilor de producţie, distribuţie, vânzare, salarizare sau financiar-contabile.

Prin folosirea sistemului se reduce cu 25% volumul de muncă manuală necesar realizării evidenţelor contabile, iar cu un singur click pentru generarea automată a rapoartelor se economisesc 2.000 de ore de muncă, echivalentul numărului total de ore de muncă al unei persoane dintr-un an.

Companiile îşi pot optimiza cu ajutorul sistemului SIVECO Applications 2020, activitatea de gestiune a stocurilor, ajungând la reducerea cu peste 60% a stocurilor supranormative, a celor cu mişcare lentă sau fără mişcare.

Pe de altă parte, sistemul integrat conţine componente dedicate companiilor furnizoare de utilităţi, cum ar fi Managementul Facturării de Utilităţi, care are capacitatea de a gestiona sute de mii de facturi şi citiri de contoare. Cu ajutorul acestei componente, companiile reduc timpul necesar calculării facturilor cu peste
75%.

Pentru comercianţi, sistemul oferă componente prin care se reduc cu 20% costurile necesare lucrărilor de evidenţă contabilă a operaţiunilor comerciale şi cu peste 70% volumul de muncă necesar gestionării comenzilor clienţilor.

Avantajele utilizării sistemului sunt apreciate la nivel internaţional de numeroase competiţii, printre care şi Best in Biz EMEA, care a recunoscut SIVECO Applications 2020 ca una din cele mai perfomante şi inovative soluţii de business din Europa, Orientul Mijlociu şi Asia.

Bucuresti, 29.03.2013

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.