Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum îți dezvolți afacerea în 4 pași simpli

Cum îți dezvolți afacerea

Rulezi o afacere pusă la punct, care nu îți creează bătăi de cap și îți dă randament, însă ai ajuns într-un punct în care simți că nu progresezi. Nu îți dai seama ce trebuie să faci ca să-ți crești afacerea și să mai obții un succes în domeniu. Parcurge, în cele ce urmează, câteva sfaturi de care ar trebui să ții cont dacă dorești ca businessul tău să devină mai profitabil.

Concentrează-te pe angajați, dar și pe serviciile oferite

Cum îți dezvolți afacerea

sursa foto

Atrage-ți oamenii de partea ta, pentru că e adevărat ceea ce se spune: un angajat fericit este un angajat care dă randament. Poți face acest lucru fidelizându-i dar și evaluându-le, cât mai onest, competențele, păstrându-i pe cei mai buni, pe termen lung. Investește, apoi, în permanență, în aptitudinile lor, trimite-i la cursuri de specializare, ține-i motivați printr-un mix de beneficii extrasalariale dar, oferă-le și momente de relaxare.

Urmărește calitatea serviciilor oferite și, în general, lanțul de distribuție al produselor. Trebuie să cunoști faptul că mulți clienți ajung să anuleze o comandă din cauza experienței negative pe care au avut-o atunci când au intrat în contact cu vânzătorul. Asigură-te, deci, de calitatea livrărilor, dacă ele se fac la timp și verifică felul în care sunt tratați clienții.

Există o modalitate profesionistă de a putea automatiza întreg fluxul de lucru, de la pregătirea vizitei la punctul de vânzare, pană la etapa de analiză și optimizare. Mai concret, te poți folosi de un soft pentru automatizarea afacerii tale. Aceasta este o soluție de business ERP ce automatizează activitatea de vânzări a agenților din cadrul companiei, prin introducerea comenzilor, verificarea stocurilor, monitorizarea financiară, analiza clienților, sincronizând toate aceste module corespunzătoare.

Cercetează competiția

Analizarea mediului concurențial este deosebit de importantă pentru dezvoltarea afacerii tale, fiindcă un business de succes trebuie să biruie concurența. Pentru că, în primul rând, trebuie să te aștepți la o practică destul de des întâlnită, adică la situații în care alte companii ți-au preluat ideea. Cu toate acestea, nu trebuie să te descurajezi, ci să îți propui să-ți depășești concurenții din domeniu, oferind produse și servicii de calitate superioară, pe un fond de conservare a profitului.

Creează un program de fidelizare a clienților

Programele de loialitate sunt modalități excelente de creștere a vânzărilor. Achiziționarea de noi clienți costă până la de 10 ori mai mulți bani decât a vinde ceva unui client deja existent. Cu alte cuvinte, achiziționarea de noi clienți presupune un efort elaborat și, în același timp, foarte costisitor. Construirea unui program de fidelizare a clienților te va ajuta să păstrezi clienții. Acest simplu fapt s-ar putea să vă ajute să atrageți și alții noi. Construiește un program de loialitate atractiv, fă-l accesibil clienților tăi existenți și urmărește vânzările în timp.

Lucrează la construcția unui brand

Un marketing eficient îți asigură creșterea vânzărilor, iar, pentru promovare, nu este neapărat necesar să investești miliarde. Concentrează-te, în primul rând, pe efortul de a oferi servicii și produse de calitate. Până la urmă, cel mai bun marketing este cel care se propagă din vorbă în vorbă. Dacă ai clienți mulțumiți, în mod sigur, te vei alege și cu recomandări din partea lor. Renumele trebuie să fie cea mai bună carte de vizită a ta.

Lansează-te pe social media. Asigură-ți o vizibilitate mai bună pe rețelele de socializare, îmbunătățește-ți site-ul, atașează-i și un blog prin care să îți promovezi, și altfel, produsele. Găsește-ți ca parteneri niște site-uri conexe cu un profil complementar, care să-ți facă reclamă, iar tu să le faci lor.

Pune accent pe aceste câteva sfaturi și vei putea beneficia de o dezvoltare a afacerii tale într-un mod satisfăcător.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.