Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum gestionăm provocările antreprenoriatului: idei de la 12 antreprenori

Cum gestionăm provocările antreprenoriatului: idei de la 12 antreprenori

Antreprenoriatul este o călătorie plină de provocări, dar și de oportunități. Recent, MindsetCoaching.ro a realizat un sondaj la care au participat 46 de antreprenori, iar rezultatele au arătat că 33% dintre respondenți își doresc claritate în obiective, 30% se concentrează pe eficientizarea echipei sau gestionarea schimbarilor, iar 7% pe dezvoltarea liderilor.

Care e provocarea ta? Citește cateva studii de caz ale unor clienți care și-au gestionat provocările prin business sau life coaching – Vezi studiile de caz.

Cum gestionăm provocările antreprenoriatului: idei de la 12 antreprenori

Sursa foto

În acest articol, afli perspectivele a 12 antreprenori care au abordat provocările proprii în antreprenoriat.

Adrian Enache, CEO Omniperform, considera ca una dintre cele mai mari provocări legate de eficientizarea echipelor este construirea unei echipe autonome și capabile, esențială pentru menținerea performanței ridicate. “Am implementat numeroase metode pentru a construi o echipă funcțională din punct de vedere operațional, dar care să aibă și capacitatea de a se dezvolta independent.”

Anca Al Kebsi, Senior Trainer & Business Coach, spune ca a învățat să gestioneze schimbările imprevizibile și vorbește despre necesitatea de predictibilitate în afaceri. “Am ajuns la concluzia că trebuie să acționez proactiv, nu reactiv la schimbare. Și să te ții de plan, în ciuda contextelor.”

Cristina Norocel, MarketingFX Concept, vorbind despre provocările de a coordona echipe diversificate într-un mediu de afaceri dinamic spune ca “fiecare membru al echipei are abilități, experiențe și așteptări diferite, iar un antreprenor trebuie să găsească modalități de a valorifica potențialul fiecăruia, asigurând totodată alinierea tuturor la obiectivele companiei.”
Irina Filip, Owner FHR, a vorbit despre gestionarea unei echipe în expansiune și cum a implementat soluții pentru a asigura continuitatea proceselor, transformând provocările în oportunități de adaptare. “Eu cred ca orice provocare incearca sa-ti arate ceva si e important sa fii atent ce, apoi totul va capata sens. Oportunitatea ar fi desigur de crestere, insa pentru asta avem nevoie sa trecem prin intregul proces, inclusiv acesta in care e multa neclaritate si in care usor, usor incep sa se vada rezultate.”

Ana Nicolescu, Business Communication Strategy for Solopreneurs, abordează dificultățile în formarea unei echipe de caller-i și ne arata cum intenționează să îmbunătățească eficiența prin metode diversificate de atragere a clienților. “Provocarea este să găsesc caller-i care sunt sau au fost în programul meu de Comunicare Strategică de Business și care să fie dispuși să sune oamenii după webinariile gratuite.”

Lidia Pleniceanu, cofondator și CEO al Flexible HR, subliniază importanța identificării abilităților complementare în echipă și dezvoltarea unui assessment riguros pentru a maximiza eficiența. “Astfel”, spune ea, “te poti aventura in proiecte complexe, cele pe care mulți le considera cu bătăi de cap si le evita.”

Argentina Puricescu, consultant în nutriție și coach, ne împărtășește cum își aliniază obiectivele cu viziunea pe termen lung, în ciuda capcanelor cotidianului. “A funcționat faptul că am reușit să identific ce este cu adevărat important și, de asemenea, am identificat o serie de resurse de care mă pot folosi.”

Iulian Nițulescu, fondator INVOX Call Tracking, ne împărtășește abordările sale în gestionarea eficienței echipei prin întâlniri regulate și prioritizarea sarcinilor. “Această provocare poate fi transformată în oportunitatea de a crea un flux de lucru mai eficient, în care fiecare membru să contribuie la îmbunătățirea proceselor de lucru.”

Simona Nicolae, antreprenoare pasionată de wellness, vorbește despre utilizarea gândirii pozitive și a terapiei holistice pentru a ajuta oamenii să își redescopere forța interioară. “Într-o lume haotică și mereu agitată, în care suntem permanent supuși cerințelor vieții moderne, devine tot mai greu să ne regăsim echilibrul interior și să ne ascultăm adevărata voce.”
Andrei Dicher ne arată cum pot auditurile interne să ajute la clarificarea obiectivelor și la gestionarea timpului ca resursă esențială. “Setarea prea multor obiective într-un termen prea scurt/ nerealist duce la frustrare, epuizare și lipsă de focus.”
Alex R. Constantinescu, antreprenor în producția foto-video, vorbește despre importanța disciplinei în implementarea schimbărilor și despre cum a găsit modalități de a transforma provocările în oportunități de testare a ideilor noi. “Presiunea de a livra și de a obține rezultate, dar si programarea task-urilor in avans sunt strategii care funcționează pentru mine în mod general.”

Alin, administratorul unei afaceri cu mobilă la comandă (Ali General Mob) vorbește despre dificultățile întâmpinate în găsirea personalului calificat care să se integreze armonios în echipă. “Pentru a putea depăși aceste situații avem nevoie de personal care sa se poată implica în activitățile de lucru.”

Dacă vrei să afli mai multe despre provocări în antreprenoriat, îți recomand să citești întregul articol aici.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.