Playtika provoacă limitele campaniilor de recrutare cu „Try before you apply”, o experiență interactivă cu Ionuț Rusu
Playtika, compania globală de jocuri pentru mobil și divertisment și centrul său R&D din București, lansează „Try before you apply”, o experiență distractivă și captivantă, filmată în biroul companiei din București, prin care invită candidații să experimenteze valorile și cultura organizațională definitorii pentru Playtika.
Inovație în comunicare, nu doar la nivel de produs
„Try before you apply” este o campanie care depășește zona videoclipurilor clasice, creând engagement și conținut printr-o experiență online interactivă, abordare diferită de cea cu care este obișnuit publicul. Astfel, candidatul devine personajul principal al poveștii, având posibilitatea de a alege modul în care se desfășoară narațiunea.
„Playtika este «a play-first entertainment company». Jocul și joaca se află în centrul modului în care gândim, ne comportăm, luăm decizii și, în cele din urmă, reprezintă ceea ce ne face să avem succes și să ne remarcăm, iar prin această campanie susținem promisiunea brand-ului nostru: «to entertain the world through Inifinite Ways to Play». Campania are la bază o experiență semi-interactivă, gamificată, construită pe patru niveluri – fiecare nivel corespunzând uneia dintre valorile noastre: Dare to challenge, Run with the pack, Make it count, Cut to the Chase. Această campanie este, de fapt, o provocare pe care o lansăm, prin care potenţialii candidaţi au ocazia de a experimenta o zi de lucru în cadrul companiei Playtika”, declară Amram Guttman, VP R&D Playtika.
Concept creativ
Conceptul creativ a fost dezvoltat pornind de la faptul că în domeniul IT, eficiența și caracterul practic sunt 2 dintre cele mai apreciate caracteristici și, cum în zilele noastre, totul poate fi testat înainte de a lua o decizie, de ce să nu poți testa și un job, pentru a vedea dacă este potrivit pentru tine? Astfel că, această campanie, în loc să le spună potențialilor candidați ce înseamnă Playtika, îi introduce pe aceștia în poveste, prin joc.
Provocarea este lansată de Ionuț Rusu, ambasadorul Playtika și ghidul virtual din clipul interactiv al campaniei.
„Colaborarea cu Ionuț a venit natural, nu doar pentru că este un artist talentat, dar și pentru că activând, de asemenea, în industria divertismentului, avem în comun aceleași valori și stil. Colaborarea cu el aduce o infuzie de umor și conferă memorabilitate campanie”, completează Andreea Caraman, Marketing & Communication Manager Playtika.
Campania a fost lansată în luna februarie și se desfășoară în mediul digital și pe platformele de social media.
Testează experiența! Accesează link-ul următor și vezi dacă te potrivești în echipa Playtika: https://bit.ly/3uzeWLy.
Despre Playtika
Playtika Holding Corp. Playtika este lider al industriei jocurilor pentru mobil, cu peste 35 de milioane de utilizatori activi pe lună și un portofoliu foarte bogat de jocuri. Fondată în 2010, Playtika a fost printre primele companii care au oferit jocuri cu acces gratuit pe rețele sociale și, la scurt timp, pe platformele mobile. Cu sediul central în Herzliya, Israel, și având ca misiune să distreze lumea prin moduri infinite de joacă, Playtika are în prezent 20 de birouri în întreaga lume, inclusiv în Tel-Aviv, Londra, Berlin, Viena, Helsinki, Montreal, Chicago, Las Vegas, Santa Monica, Newport Beach, Sydney, Kiev, București, Minsk, Dnepr, Vinița, Lausanne și Varșovia.