Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum este pentru o agenție să lucreze 5 ani la comunicare etică și proiecte responsabile?

Creionetica

5 ani înseamnă pentru Agenția Creionetica un portofoliu de peste 50 de proiecte și colaborări cu firme responsabile și organizații ale societății civile din România și Europa.

Creionetica este agenția de strategie de comunicare etică și branding pentru organizații neguvernamentale, companii și instituții care investesc în educație, cultură, mediu și drepturile omului.

Pasiunea pentru strategii de comunicare ce contribuie la o dezvoltare durabilă a societății este povestită pe scurt în animația-colaj “Creionăm idei cu simț etic”. Codul etic de comunicare redă valorile și principiile după care agenția se ghidează în alegerea proiectelor.

“Ne-am ambiționat să lucrăm într-o nișă de piață imprevizibilă și puternic afectată de schimbările legislative și de campanii care au încercat să discrediteze organizațiile societății civile. Din acest punct de vedere au fost 5 ani plini de provocări. Cu toate astea, cu fiecare campanie la care lucrăm suntem tot mai motivați să continuăm și mândri să generăm cu adevărat o schimbare în societate.” susține Cristiana Bucureci, general manager Creionetica.

Creionetica

5 ani de proiecte și campanii responsabile
“Goodvertising”, filosofia lansată de danezul Thomas Kolster este o sursă de inspirație pentru Agenția Creionetica. Pentru o industrie a advertising-ului cunoscută mai ales datorită Madmen-ilor secolului XX, #goodvertising este un joc de cuvinte între “publicitate” și “bunătate”.

Există însă o schimbare fundamentală de viziune în mediul de afaceri la nivel internațional, interesat de binele umanității și echilibrul mediului. Acest trend are implicații și asupra advertisingului care are forța de a îmbunătăți lumea printr-o comunicare etică și strategii responsabile.

Câteva dintre campaniile prin care agenția a contribuit în ultimii ani la schimbarea în bine a unor comportamente, deprinderi și stiluri de viață din societate sunt:

  • LikeRom – prima comunitate a profesioniștilor de etnie romă, pentru Fundația Agenția Împreună
  • Young Initiative rebranding pentru Asociația Young Initiative
  • Grădinescu, grădini urbane comunitare, pentru Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland
  • Servici’ ușor, platformă ce promovează dialogul social în România, pentru Asociatia Conect
  • Școli verzi, un opțional de eco-educație în școlile gimnaziale, pentru Greenitiative, WWF-România și Viitor Plus
  • Conferințele Deteriorare Garantată și Speranță în Aer pentru Asociația SNK
  • Festivalul IESC pentru Creart
  • PROF21 și “ONG21”, ce promovează educația pentru dezvoltare durabilă, pentru REPER21

Află mai multe despre proiectele de suflet ale agenției pe site-ul proaspăt lansat www.creionetica.ro.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.