Agentia interactiva PlayTheBalls lanseaza ghidul “Cum cresti sigur vanzarile prin publicitate online”, un material practic prin intermediul caruia cititorii vor deprinde mecanismele esentiale pentru cresterea vanzarilor cu ajutorul Internetului. Lansarea ghidului se inscrie in strategia PlayTheBalls de a contribui la dezvoltarea know-how-ului din piata romaneasca de publicitate si marketing online.
Ghidul se adreseaza atat profesionistilor (directori de marketing, brand manageri, directori de comunicare, marketeri, directori de vanzari, agenti de vanzari, directori operaţionali, antreprenori, top si middle management) cat si entuziastilor sau oricaror alte persoane implicate in procesul de vanzari.
“Peste 70-80% din campaniile de publicitate online au ca principal scop cresterea vanzarilor. In momentul de fata exista putine informatii relevante, adaptate la piata locala, despre mecanismele unei campanii de vanzari sau generare de leaduri prin mediul online.
Am creat un ghid practic, cu exemple si solutii descoperite prin multe incercari reusite sau mai putin reusite. Informatiile pot fi preluate si adaptate pe multe industrii, de la Asigurari, Imobiliare, Financiar, B2B, Auto, Turism, MBA, Educatie, HORECA, Medical si pana la Telecom sau Transporturi. Cred ca o sa vedem din ce in ce mai multe campanii cu obiective de vanzari si ne-ar placea sa stim ca am reusit sa influentam pozitiv o parte din ele” – a declarat Ciprian Gavriliu, managing director PlayTheBalls.
Autorii ghidului au structurat informatia in 6 capitole relevante, pornind de la utilitatea instrumentelor de publicitate online in stimularea vanzarilor. Astfel, cititorii vor decoperi cum sa isi atinga obiectivele de business, calculand raportul dintre beneficii si investitii (ROI), cum sa genereze leaduri (prospecti) si cum sa converteasca leadurile calificate in vanzari. De asemenea, materialul include recomandari privind abordarea prospectilor indecisi, precum si automatizarea procesului de obtinere a leadurilor, pe fondul presiunii amplificate pe care managementul o exercita asupra departamentului de vanzari.
Ghidul poate fi accesat gratuit la adresa //www.playtheballs.ro/vanzari .
Despre PlayTheBalls
Infiintata in iunie 2007, PlayTheBalls este o agentie interactiva cu birouri in Bucuresti si Iasi. Abordarea focusata pe strategie si inovatie a atras clienti precum Simplus, ASEBUSS, Ceramica Iasi, Doraly, The Investor, 13 Grade.
PlayTheBalls sustine cresterea si dezvoltarea pietei de publicitate si marketing online prin diferite proiecte: conferintele IMTO, Marketing for Sales sau Online Career Day (un eveniment creat de ODO).