Tehnologia este astăzi la baza celor mai multe afaceri performante, soluțiile moderne aducând eficiență sporită, un mod de lucru mai performant. Foarte apreciat în mediul de afaceri este sistemul de gestiune a relației cu clienții – Customer Relationship Management sau, pe scurt, CRM. Ca definiție, un astfel de sistem presupune o sumă de strategii, politici și tehnici avansate pentru atragerea și fidelizarea clienților.
Desigur, nu orice soluție CRM aduce același nivel de performanță, astfel că alegerea trebuie să țină cont de toate facilitățile unui asemenea program implementat în companie. Foarte apreciată este soluția Charisma CRM, care se bazează pe tehnologie Microsoft Dynamics CRM și unifică toate informațiile legate de partenerii unei companii, indiferent de industria în care activează.
Conform informațiilor de pe website-ul oficial, Charisma CRM powered by Microsoft Dynamics are capacitatea de a crește eficienţa angajaţilor, datorită utilizării unui mediu informatic integrat. Sunt interconectate procesele departamentelor de vânzări, marketing și suport clienţi, ceea ce crește eficiența în derularea acțiunilor specifice. Prin intermediul funcționalităților de tip CRM, sunt eficientizate inclusiv consturile, rezultând performanță ridicată. În ansamblu, vorbim despre dezvoltarea loialității clienţilor, creşterea veniturilor, furnizarea de servicii consecvente şi de calitate.
În funcție de domeniul de activitate, există module dezvoltate special pentru a gestiona toate necesitățile curente. Spre exemplu, CRM – Vânzări optimizează operaţiunile de tip sales cu ajutorul funcţionalităţilor din cadrul Microsoft Dynamics CRM. Printre avantaje, amintim reducerea duratei ciclului de vânzare, creşterea numărului de vânzări finalizate şi creşterea viziblităţii în timp real asupra afacerii. De altfel, soluția CRM oferă mereu o privire de ansamblu asupra business-ului, fără timp de așteptare. În acest mod, în funcție de rezultatele de moment, se poate acționa rapid pentru îmbunătățirea proceselor.
Cei interesați de un sistem CRM pot evalua și beneficiile CRM – Legal, un modul dezvoltat pentru a gestiona în mod dedicat “aspectele legale, care duc la eficientizarea operaţiunilor de recuperare a daunelor morale sau fizice, diminuând prejudiciile şi crescând şansele de profit pentru companiile finaţatoare”, după cum se explică în prezentarea de pe website-ul Charisma CRM.
Se reduce substanțial efortul manual necesar prin automatizarea proceselor şi a fluxurilor de recuperare a creanţelor de la clienţi. Mai mult decât atât, se reduc timpii de analiză, iar sistemul poate elimina calculul şi crearea de provizioane pentru riscuri şi cheltuieli prin negocierea sumelor şi scadenţelor comerciale, prin evidenţierea plăţilor promise şi prin actualizarea sistemului cu operaţiunile reale.
Sistemul CRM este soluția potrivită și pentru gestionarea activităților de tip contact center. Pe platformă Microsoft Dynamics CRM, modulul special reprezintă o soluție integrată de management al comunicării, inbound şi outbound. Sunt oferite funcționalități complete pentru orice tip de business, un punct unic de contact pentru managementul eficient al relaţiei cu clienţii şi partenerii companiei.
În ansamblu, un sistem CRM urmărește şi valorifică clienţii potenţiali, dar şi oportunităţile ivite în procesele de afaceri ale firmei, micșorează timpul dedicat procesului de vânzare şi ajută la avansul numărului de vânzări confirmate. De asemenea, crește randamentul procesului de marketing şi promovare, segmentează rapid clienţii şi potenţialii clienți.