Mega Image și McCann București lansează campania “Mega Povești” – o campanie în care fructele și legumele din magazin se transformă în personaje fantastice, colorate, toate însoțite de povești care îi încurajează pe copii să mănânce sănătos.
Poate părea inofensiv, însă, pe termen lung, mâncatul nesănătos poate avea efecte periculoase pentru copii: diabet, tensiune arterială crescută, boli ale ficatului. În plus, metabolismul unui copil se formează în principal în primii ani de viață, așa că alegerile de acum contează enorm: de aceea au nevoie de fructe și legume. Potrivit ultimelor date ale Ministerului Sănătăţii, cuprinse într-un studiu coordonat de OMS, în România obezitatea infantilă a devenit o problemă: un copil din patru cu vârsta de 8 ani este supraponderal sau obez. Prevalenţa suprapoderalităţii (inclusiv obezitatea) la copiii de opt ani din România este de 26,75 %, iar prevalenţa obezităţii este de 11,6 %.
Dar cum poți să-i convingi pe copii să aleagă între niște simple legume și fructe si o ciocolată?
Ambalajul conteaza foarte mult în decizia de cumpărare, lucru cu atat mai relevant când vorbim de copii, pe care ambalajele colorate și personajele de basm de pe acestea îi atrag ca un magnet.
Mega Image a găsit o soluție și a adus-o în magazin: a creat ambalaje speciale pentru legume și fructe, aducând lumea poveștilor în farfurie.
Film scurt de prezentare:
Transformi un morcov în MorcoRachetă, o vânătă în CosmoVânătă și o portocală în PortoSoare și le integrezi într-o poveste numită «Aventuri în Spațiu».
Pentru copiii care preferă povești cu animale, în curând se va lansa și colecția «Lumea Animalelor», din care fac parte DovleceloZaur, ConopidOaia, UrsoKiwi, AnanaSomn şi PinguAndiva.
Cartea de povești care însoțeste fiecare colecție încurajează copiii să mănânce fructe și legume ca să fie la fel de activi precum CosmoVânăta sau la fel de puternici ca PinguAndiva, transformând experiența mâncatului sănătos acasă în ceva distractiv pentru copii și parinți.
Adrian Nicolaescu, VP Marketing Mega Image: «Știm că jucăm un rol important în viața de zi cu zi a unei familii și știm cât de important este un stil de viață echilibrat. De aceea, Mega Image și-a asumat un rol activ în comunitățile în care se află, prin susținerea și facilitarea accesului la un stil de viață mai sănătos. Campania “Mega Povești” susține părinții în demersul de a atrage mai mult copiii către consumul de legume și fructe și transformă acest obicei într-un joc amuzant”
Cătălin Dobre, Chief Creative Officer McCann Worldgroup Romania: “Am vrut ca pentru prima dată copiii să își tragă părinții de mână spre zona de legume și fructe, așa cum făceau până acum spre raionul de dulciuri. Oamenii sunt obișnuiti să colecționeze personaje de la Mega Image. Acum, personajele noastre îi vor ajuta să transforme gătitul sănătos într-o experiență alături de copii și să crească apetitul celor mici pentru fructe si legume.”
Ioana Zamfir, Senior Copywriter McCann Bucuresti: “Toți părinții vor să le facă poftele celor mici. Noi doar i-am ajutat ca, atunci când o fac, să ia și decizii bune pentru sănătatea lor. Sigur, e mai simplu când copilul tau îți cere morcovi pentru a fi cel mai tare din cosmos, ca MorcoRacheta. Am trimis mai multe personaje în misiune spre farfuriile copiilor și credem că au toate șansele să se întoarcă victorioase.”
Campania Mega Povești se va desfășura în magazinul Mega Image Sisești, până pe data de 9 mai și va conține două seturi de jucării: «Aventuri în Spațiu» (lansată în data de 19 aprilie) și «Lumea Animalelor» (lansată din data de 26 aprilie).
Mecanismul campaniei este foarte simplu: toți cei care cumpară fructele și legumele din colecția Mega Povesti, vor primi un kit compus din carticica cu povestea personajului și ambalajul special creat pentru el.