„Business of the Brain” – 23 Februarie 2012
Cum transformi consumatorii satisfacuti in clienti loiali companiei tale? Cum aleg consumatorii din varietatea de produse si servicii existente? Cum influentezi un potential consumator sa aleaga un produs nou lansat?
Vino pe 23 februarie la conferinta Business of the Brain- Customer Satisfaction or Customer Loyalty adresata profesionistilor in marketing si vanzari precum si antreprenorilor, organizata de ASEBUSS, prin Center for International Business Education and Research – CIBER SRL.
Invitatul special este Neale Martin, autorul cartii „Habit-the 95% of Consumer Behavior Marketers Ignore”, antreprenor şi profesor Managementul Inovaţiei la Kennesaw State University, Atlanta. Dr. Martin va vorbi despre strategii de marketing eficiente, bazate pe rezultatele recente ale cercetărilor proprii asupra comportamentului consumatorilor. In cartea sa, caracterizata de specialistii in marketing ca “prima teorie integrata de marketing”, Neale argumenteaza ca decizia de cumparare a consumatorilor are loc cu precadere in mod inconstient versus rational, ei alegand involuntar produsele sau serviciile pe care le-au folosit in ultima perioada. Beneficiaza de discountul early-booking pana pe 23 ianuarie!
Aceasta concluzie are implicatii profunde si explica intr-o buna masura de ce evaluarea satisfactiei clientilor nu este neaparat si un indicator al loialitatii in cumparare, un rezultat pozitiv al experientei consumatorilor nu poate practic sa prezica decizia lor de cumparare viitoare. “Exista o mare diferenta intre ceea ce potentialii consumatori declara ca vor face – atunci cand sunt intrebati in cadrul unei cercetari sau focus grup – si ceea ce fac cu adevarat in realitate”, declara Neale Martin.
De aici necesitatea unei gandiri strategice de marketing prin care o companie trebuie sa isi propuna sa devina un obicei pentru consumatori si nu o alegere constienta. Pe plan internaţional, companii precum Procter & Gamble, Verizon, Campbell Soup Company, Sprint Nextel, Eli Lilly and Company, Johnson & Johnson, SC Johnson, Georgia Pacific au apelat la serviciile de consulanţă ale Dr. Martin pentru a dezvolta noi perspective şi strategii de marketing.
Care sunt modalitatile prin care poti sa ii influentezi pe consumatori sa isi dezvolte sau reia obiceiul de a cumpara produse sau servicii de la tine? Care sunt semnalele de alerta cu privire la schimbarea obiceiurilor clientilor?
Conferinta Business of the Brain se adreseaza profesionistilor din marketing si vanzari, responsabili de conceperea si implementarea strategiei de marketing si a programelor de vanzari, inclusiv dezvoltarea si lansarea de produse noi, precum si antreprenorilor aflati in etapa critica de lansare de produse de baza sau care doresc sa evalueze succesul unui produs sau serviciu recent lansat.
Dr Martin este un specialist in marketing cu background in psihologie ceea ce ii permite o privire complexa asupra comportamentului consumatorilor. El a lucrat in domenii variate precum centre de sanatate, jurnalism, tehnologie sau consultanta strategica si a fost preocupat constant de intelegerea unor discipline diverse: psihologie, neurostiinta, economie comportamentala sau neuromarketing.
C.I.B.E.R (Center for International Business Education and Research) este primul centru internaţional de afaceri din România, al cărui obiectiv va fi acela de a dezvolta o platformă de comunicare între şcoala de afaceri ASEBUSS, cu o tradiţie îndelungată în organizarea programului Executive MBA, şi mediul internaţional de afaceri.
C.I.B.E.R îşi propune să valorifice resursele valoroase pe care le reprezintă profesorii şi absolvenţii celor două şcoli: ASEBUSS si Kennesaw State University, Atlanta, pentru a oferi idei şi soluţii aplicabile în cadrul companiilor multinaţionale sau IMM-urilor, atât prin intermediul unor evenimente, workshopuri, seminarii pe teme de actualitate, precum şi prin proiecte de consultanţă adresate mediului de afaceri.