Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum arata la inceput de 2017 sectorul pariurilor sportive online in Romania

football pixabay

Anul 2016 a fost primul an pe toata durata caruia au existat operatori de jocuri de noroc licentiati in Romania pentru serviciile la distanta. Mai exact, utilizatorii romani au avut parte de o piata reglementata si functionala in domeniul pariurilor sportive online, dar si in ceea ce priveste alte jocuri de noroc – poker online, bingo online, cazino online. In 2016, piata a progresat foarte mult, dezvoltandu-se accelerat pe drumul spre maturizare.

football pixabay

imagine via Pixabay

Acum, la inceput de 2017, exista conform website-ului oficial al Oficiului National pentru Jocuri de Noroc un total de 13 operatori complet licentiati pentru pariuri online si alte astfel de jocuri precum cele amintite mai sus. Demn de remarcat este faptul ca vorbim despre licente permanente, dincolo de cele care s-au acordat initial pe termen de un an. Aceste licente acordate in 2016 sunt valabile 10 ani, deci pana la diverse date din 2026 (in functie de momentul exact al acordarii).

Intr-o industrie atat de dinamica, ce utilizeaza domeniul IT&C ca suport, evident ca 10 ani este o perioada foarte indelungata. Astfel, companiile isi pot face planuri pe termen lung, pot investi serios in piata romaneasca, construind strategii de succes. Nu intamplator, multe branduri si-au intensificat prezenta in Romania, observandu-se investitii in platformele de joc, optiuni suplimentare, mai multe promotii si campanii intensive de promovare la TV si online.

Cel mai mare succes il au pe piata locala casele de pariuri online, insa in general operatorii “joaca” si pe segmentele de poker, cazino si bingo. In functie de strategia proprie, anumite astfel de jocuri sunt mai mult sau mai putin promovate, insa toate atrag clienti. Printre brandurile cele mai active in marketing si publicitate pe acest segment al jocurilor de noroc se remarca Unibet, NetBet, winmasters, Betfair, StanleyBet, Casa Pariurilor, PokerStars, 888sport, Fortuna, Superbet si Sportingbet.

Dezvoltarea pietei de jocuri de noroc online se observa si in ceea ce priveste website-urile independente de informatie, platformele dedicate pasionatilor de pariuri sportive si de alte astfel de forme de divertisment. Aceste site-uri specializate in ponturi pariuri online si in alte resurse utile pentru pariori s-au dezvoltat de asemenea, au lansat platforme mult mai avansate din punct de vedere tehnic si au investit pentru cresterea calitatii informatiilor oferite vizitatorilor. Evident, aceste website-uri se “alimenteaza” in general din comisioanele de afiliere, astfel ca dezvoltarea pietei de specialitate este in avantajul tuturor celor implicati in domeniu, inclusiv a jucatorilor, beneficiarii finali.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.