Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cum ar fi dacă lumea dacă ar rămâne fără cafea pentru totdeauna?

O campanie Lavazza dedicată Zilei Mondiale a Pământului, în colaborare cu Adrian Bliss, creator digital și comedian englez

O campanie Lavazza dedicată Zilei Mondiale a Pământului, în colaborare cu Adrian Bliss, creator digital și comedian englez

Cu ocazia Zilei Mondiale a Pământului, celebrată duminică, 22 aprilie, Lavazza, principalul producător de cafea din Italia, lansează o nouă campanie globală în colaborare cu platforma de marketing Freeda, pentru a sensibiliza opinia publică cu privire la importanța protejării planetei noastre. Proiectul, avându-l în rol principal pe actorul de comedie și creatorul digital Adrian Bliss, prezintă umoristic riscul dispariției cafelei ca unul dintre efectele schimbărilor climatice și evidențiază angajamentul Fundației Lavazza privind consilierea și susținerea cultivatorilor de cafea cu privire la practicile agricole sustenabile și reziliente la schimbările climatice.

În cadrul campaniei ”Cum ar fi dacă lumea ar rămâne fără cafea?”, Bliss interpretează rolul unui prezentator de știri, anunțând o știre neconfirmată: lumea a rămas fără cafea. Vedem apoi oameni din întreaga lume – toți interpretați cu umor de același Bliss – reacționând la această știre cu dezolare și disperare. Înapoi în studio, aflăm că a fost doar o știre falsă.

Aceasta este o știre falsă… pentru moment

Astăzi, cafeaua face parte din viața de zi cu zi a milioane de oameni, dar poate că într-o zi nu va mai fi la fel. De mulți ani, Fundația Lavazza s-a angajat să îmbunătățească randamentul și calitatea producției de cafea, inclusiv prin promovarea practicilor agricole care să permită producătorilor să se adapteze eficient la efectele schimbărilor climatice. Adrian Bliss și Lavazza lansează așadar un mesaj de conștientizare pentru a ne aminti că în fiecare zi este sau ar trebui să fie Ziua Pământului.

”Atenția acordată durabilității face parte din călătoria Lavazza. Implicarea și conștientizarea respectului față de mediul înconjurător, prin comunicare originală și inovatoare, este parte din strategia noastră de mulți ani ”, spune Carlo Colpo, Director de Comunicare și Marketing și Director al Lavazza Group. ”Prin această campanie digitală, lansată de Ziua Internațională a Pământului, ne-am jucat puțin, plecând de la un scenariu alarmant, în care stocurile de cafea se vor epuiza. Totuși obiectivul nostru este cât se poate de serios, acela de a promova mesaje de responsabilitate socială și de a împărtăși exemple de bune practici, două inițiative pe care Lavazza le implementează de mult timp”.

O campanie Lavazza dedicată Zilei Mondiale a Pământului, în colaborare cu Adrian Bliss, creator digital și comedian englez

Parteneriatul cu Platforma Freeda

Campania urmează reînnoirii parteneriatului cu compania de marketing Freeda(*) și începe un nou capitol pentru brandul iconic Lavazza, așa cum explică CEO-ul Freeda, Andrea Scotti Calderini: ”Suntem încântați să continuăm colaborarea cu Lavazza, de data aceasta în calitate de partener strategic pentru a promova viziunea globală a mărcii. Vom continua să lucrăm îndeaproape cu echipa Lavazza, valorificând abordarea noastră unică bazată pe date și creativitate, pentru a ajuta brandul să-și spună povestea, să asculte și să înțeleagă mai bine consumatorii din diferite țări”.

Creativitatea joacă un rol crucial în menținerea relevanței mesajelor Lavazza la nivel mondial și local. Angajamentul pentru personalizarea și adaptarea mesajelor în funcție de nevoile diferitelor comunități este cheia succesului strategiei mondiale a Lavazza. Utilizarea platformei Freeda, care combină datele și creativitatea pentru a crea strategii precise și eficiente nu numai că îmbunătățește experiența clienților, făcând mărcile Lavazza relevante pentru comunități, ci aduce și rezultate tangibile în afaceri.

Campania globală este difuzată pe canalele digitale și sociale Lavazza începând cu 18 aprilie. Pentru a afla mai multe despre inițiativele de durabilitate ale Lavazza și despre campanie, vizitați
https://www.lavazza.com/en/blend-for-better/earth-day-2024-a-world-without-coffee

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.