Miercuri, 8 aprilie, exact in momentul in care soarele pleca din Bucuresti, Heineken a lansat Strongbow, cidrul no 1 in lume.
Peste 500 de invitati de seama, oameni din presa si lideri de opinie din diverse domenii au umplut terasa Muzeului National de Arta Contemporana a Romaniei in asteptarea petrecerii anului.
In cateva ore soarele a apus peste Bucuresti dand tonul unei petreceri care a vorbit despre libertate, bucurie si stil personal, oricare ar fi el.
Lucru important daca ne gandim ca Strongbow se bea atunci cand sorele apune (#goldenhours), lasand in urma grijile de peste zi si aducand impreuna prieteni, prietenii si povesti.
Nume sonore in muzica romaneasca si internationala au demonstrat ca bucuria se canta si viata buna se invata neincetat. Mai ales daca ai in fata un Strongbow: o bautura nesezoniera din mere (#apple), unisex, complet diferita de bere si cu un ritual aparte de servire: rece, cu gheata (#overice), intr-un pahar rotund care sa pastreze cat mai mult amestecul de arome.
In acest moment, Strongbow este disponibil in mai mult de 60% dintre lanturile de magazine moderne si in mii de magazine traditionale.
Si cum o imagine spune mai mult ca o mie de cuvinte, va invitam sa deschideti un Strongbow, cel care va place mai mult si mai mult, si sa vedeti ce si cum s-a intamplat la party-ul anului pentru Heineken si cum am devenit #urbanbynature. (//we.tl/7svCePFnsD)
Strongbow Urban by Nature @MNAC on YouTube: //youtu.be/yrATm7tH6Ks.