Ai o idee de business online și ești nerăbdător să o pui în aplicare?
Dacă ai ajuns aici, înseamnă că ai unele întrebări despre cum să alegi o soluție eCommerce potrivită care să îți poată susține business-ul pe termen lung.
Vestea bună este că piața comerțului electronic este în continuă dezvoltare. Iar acum ai tot mai multe instrumente la dispoziție pentru a pune bazele unui business puternic (a se citi prin implicare directă și susținută).
Deci, cum alegi platforma eCommerce potrivită pentru tine și care sunt caracteristicile esențiale de care să ții cont când o alegi?
În cele ce urmează ți-am pregătit o listă de aspecte must-have pe care trebuie să le aibă magazinul tău. Acum poți să alegi informat, să eviți greșelile, cheltuielile inutile și să începi business-ul cu dreptul.
Ce avantaje trebuie să îți ofere o platformă de eCommerce?
Înainte de orice, o platformă eCommerce trebuie să aibă instrumentele necesare pentru a satisface nevoile actuale ale unei afaceri, dar să fie și adaptabilă, în funcție de evoluția business-ului tău.
„Bun, dar concret, despre ce instrumente este vorba? Și ce avantaje trebuie să am ca proprietar al unui magazin online atunci când folosesc o platformă de eCommerce?”, te întrebi.
Pe scurt:
- Posibilitatea de adăugare/import și configurare rapidă a produselor;
- Să dispui de un nivel de securitate ridicat;
- Să îți faciliteze obținerea unui certificat SSL;
- Să îți pună la dispoziție un serviciu de asistență clienți în limba nativă;
- Platforma să aibă design responsive, adaptat indiferent de dispozitivul folosit (telefon, tabletă, PC);
- Să faciliteze/ofere diferite tipuri de integrări cu furnizorii de servicii, precum servicii de curierat, gestiune și facturare, procesatori de plăți etc.
- Să îți pună la dispoziție tool-uri și module care să ajute la creșterea numărului de conversii (up-sell, cross-sell, produse bundle, cadouri în coș etc.);
- Să îți asigure un magazin optimizat din punct de vedere SEO;
- Să îți pună la dispoziție un proces de comandă intuitiv;
- Să îți ofere instrumente pentru scalarea business-ului.
Cum trebuie să fie platforma eCommerce potrivită pentru tine
1. Să fie personalizabilă
Business-ul tău e unic – la fel trebuie să fie și imaginea magazinului tău.
De exemplu, platforma Gomag îți pune la dispoziție 9 teme din care poți alege în funcție de nișa ta.
Mai mult decât atât, ai la dispoziție un editor avansat care îți oferă libertatea de a modifica tema aleasă pentru a se potrivi mai bine nevoilor tale.
2. Optimizare SEO
Platforma pe care o alegi trebuie să fie gândită și din punct de vedere SEO pentru ca te duce mai repede în fața clienților tăi.
Astfel, e important să:
– Poți edita URL-urile în magazinul tău;
– Să poți adăuga descrieri de categorii, meta tag-uri, atribute alt text etc.;
– Să îți ofere posibilitatea de creare a unui blog.
3. Să fie scalabilă
Evită complicațiile din spatele migrării între platforme.
Gândește-ți business-ul pe termen lung și ține cont de faptul că acesta va crește (dacă te vei ocupa de el).
Drept urmare, asigură-te că și infrastructura magazinului poate susține creșterea business-ului tău.
4. Să te ajute să vinzi
Piața de eCommerce este un organism viu. Strategiile de promovare se schimbă, atenția clientului se schimbă. Iar tu trebuie să ții pasul cu toate aceste schimbări.
Așadar, asigură-te că platforma pe care o folosești îți poate pune la dispoziție diferite funcționalități care să grăbească procesul de vânzare (pop-ups, reduceri, produse configurabile, cadouri în coș etc.).
Ești nerăbdător să treci la treabă și să te bucuri de avantajele menționate mai sus?
Platforma Gomag dispune deja de toate funcționalitățile și integrările necesare, pentru ca tu să îți pregătești un magazin gata să vândă.
Iar vestea și mai bună este că nu trebuie să faci investiții de mii de euro pentru a-ți pune business-ul pe picioare.
Ai la dispoziție o perioadă de testare de 15 zile în care poți experimenta și îți poți pregăti magazinul pentru lansare.
Așadar, dacă tu crezi în ideea ta business-ului tău, începe acum!