Ediția a IV-a a evenimentului eCommerce Talks by easySales a reunit la București speakeri din industria de retail și eCommerce, care au împărtășit insight-uri valoroase și au oferit perspective noi despre direcția în care se îndreaptă acest sector. Evenimentul, găzduit în incinta Aula Magna de la Universitatea Politehnica, a servit drept platformă pentru dezbaterea strategiilor și identificarea soluțiilor creative la provocările actuale și viitoare ale industriei de eCommerce.
Prezentările au fost o combinație de teorie solidă, studii de caz concrete și soluții practice aplicabile. O mare de informații, de date din culise, de detalii despre cum merg rotițele din spatele acestui eCommerce care este, deja, aproape peste tot prezent în viețile noastre. easySales și partenerii săi – marketplace-uri, curieri, comercianți online, companii de logistică, specialiști din eCommerce și marketing au accentuat necesitatea de a îmbrățișa inovația, adaptabilitatea și sustenabilitatea pentru a propulsa eCommerce-ul.
De asemenea, s-a pus accentul pe metodele de optimizare a interacțiunilor cu clienții și pe adaptarea strategiilor de business pentru a răspunde nevoilor în creștere ale acestora. Clienții se așteaptă la experiențe personalizate și interconectate.
Dezbaterea a avansat și în sfera digitalizării și s-a subliniat potențialul noilor tehnologiilor în reconfigurarea comerțului online. Iată câteva insight-uri relevante:
- Există o creștere notabilă în adoptarea lockerelor ca o metodă convenabilă și eficientă de livrare și primire a produselor achiziționate online;
- Digitalizarea a devenit esențială în toate sectoarele, inclusiv în domeniul sportiv. Un accent deosebit se pune pe identificarea și ocuparea unor nișe specifice pentru a crește și a inova. De asemenea, există o mișcare crescândă spre soluții sportive durabile și reintroducerea produselor sportive refolosibile;
- Confortul și eficiența oferite de marketplace-uri le fac opțiunea preferată pentru achiziții;
- Tendință clară este sporirea eforturilor de a oferi o experiență personalizată clienților. Acest lucru include adaptarea metodelor de livrare și opțiunilor de achiziție pentru a satisface preferințele individuale ale consumatorilor;
- Analiza datelor este esențială în înțelegerea și satisfacerea nevoilor clienților;
- Evoluția programelor de loializare și a strategiilor de email marketing rămâne importantă pentru a menține și a crește baza de clienți;
- Creșterea inflației a impus nevoia unei flexibilități în opțiunile de plată: mai puține click-uri și mai multe opțiuni de plată;
- Există o provocare continuă în ceea ce privește resursele tehnice, și există o nevoie de inovație și adaptare pentru a satisface cerințele în continuă schimbare ale pieței.
eCommerce Talks by easySales a fost o oportunitate de networking excelentă pentru profesioniștii din industria de eCommerce să dezbată cele mai recente tendințe și strategii de succes.
Parteneri media: PRwave.ro, TheTrends.ro, Spotmedia.ro
Despre easySales
easySales este o platformă B2B și un start-up în creștere rapidă, lansat în aprilie 2019. Platforma a devenit populară prin serviciile cloud care conectează jucătorii din comerțul electronic cu toate sistemele externe, în doar câteva minute. Beneficiile principale sunt: gestionarea centralizată a comenzilor din multiple canale, listarea rapidă a produselor pe multiple canale de vânzare, sincronizarea stocurilor în timp real, analiza dinamică a prețurilor și a vânzărilor, traducere automată. Soluția easySales a fost desemnată finalistă a concursului Uipath Automation Award în luna Octombrie 2021 și, în mai 2022, a devenit finalistă în programul EBRD Star Venture, dedicat dezvoltării accelerate și extinderii start-up-urilor cu potențial din Europa, ce pot să consolideze ecosistemul de eCommerce cu soluții de automatizare. Mai multe informații sunt disponibile pe www.easy-sales.com pe facebook și linkedin.