printr-un tunel senzorial
Un tunel format din patru sticle enorme Beck’s Green Lemon, de 4 metri înălțime, legate între ele, și o experiență de neuitat în fiecare “cameră” a sticlei, pentru fiecare dintre cele patru simțuri: văz, auz, simț tactil, miros.
Beck’s Green Lemon Sensations este conceptul de activare tip engagement pe care echipa de creatie Lowe&Partners l-a dezvoltat pentru Beck’s Green Lemon, în perioada 20 iulie-17 august, în stațiunile de pe litoral. De asemenea, un alt mecanism de activare a fost și apariția unei echipe de motocicliști, fiecare dintre ei însoțiți de o hostess, care au dăruit celor de pe plajă o bere rece.
“Beck’s Green Lemon Sensations a fost mai mult decât o activare, a fost engagement și o altă modalitate de adresare a brandului către consumator, nu prin cuvinte, ci prin experiență trăită. În camera văzului cei curioși au fost întâmpinați initial de întuneric, ca mai apoi să se delecteze cu imagini spectaculoase din lumea subacvatică; auzul le-a fost mângâiat cu sunete ale valurilor mării, în camera de experiență tactilă au pășit pe iarbă rece, ca să se răcorească, iar experiența olfactivă le-a adus arome de lămâie. La final, au trăit experiența totală Beck’s Green Lemon”, spune Corina Angearu, Account Manager Lowe&Partners.
“Pentru un brand de bere, miezul verii este momentul oportun de adresare către consumatori. Litoralul este iarăși o locație perfectă pentru transmiterea mesajului. Echipa creativă Lowe&Partners a găsit și un concept original, care a transformat ceea ce ar fi putut fi o activare sezonieră într-un engagement real între consumator și brand”, spune Ecaterina Bordei, Brand Manager Premium Brands.