În perioada 22 – 27 martie PRIME România, Filiala Română a Asociaţiei Europene a Studenţilor la Relaţii Publice şi Comunicare, organizează Congresul european cu tema “ Urban Culture – Învaţă limbajul oraşului”.
În săptămâna 22- 27 martie se va derula în Bucureşti şi Braşov, Congresul European PRIME “Urban Culture – Învaţă limbajul oraşului”, organizat de PRIME România. Evenimentul se adresează studenţilor la comunicare, relaţii publice şi publicitate din întreaga Europa şi va prezenta campanii de relaţii publice şi proiecte axate pe conceptul de cultură urbană. La eveniment vor participa studenţi din Italia, Spania, Germania, Slovenia, Croaţia şi România.
Congresul european este cel mai important eveniment al asociaţiei PRIME Europe şi se organizează bianual într-una din ţările membre şi are ca scop informarea studenţilor la Relaţii Publice în privinţa ultimelor tendinţe din domeniul comunicării publice şi susţinerea dezbaterii active pe teme de comunicare publică. Ultimul Congres desfăşurat în România a avut loc în 2006 şi s-a axat pe conceptele de Branding şi Rebranding.
Studenţii europeni vor participa la conferinţe şi studii de caz despre campanii de PR din România, care au la bază conceptul de cultură urbană. Evenimentul este structurat pe zile tematice, fiind abordate aspecte ale culturii urbane precum: sport, peisaj urban, muzică, teatru, artă, online.
Astfel, participanţii vor afla totul despre organizarea unui eveniment precum MountainDew UrbanFest de la Ştefan Chiriţescu -Head of Strategy şi Dan Stănescu – Senior Copywriter de la Graffiti BBDO, dar şi ce înseamnă să organizezi un festival modern, precum Bran Castle Fest într-un castel medieval. De asemenea, Mihaela Miron, PR Manager „ I love Bucharest” va prezenta conceptul proiectului urban „I love Bucharest”, ce şi-a propus să schimbe imaginea Capitalei. În cadrul evenimentului se va discuta şi despre proiectul “Transport ieşit din comun” al Institutului Cultural Român, iar Liviu Ion, director executiv de comunicare la Automobile Dacia, le va vorbi participanţilor despre modul în care automobilul a devenit parte a peisajulului urban modern.
Iar pentru a analiza modul în care cultura urbană se manifestă în spaţiul online se va porni de la două studii de caz: BCR, prima bancă din România care se promovează în Second Life şi platforma Hype Street.
Partenerii care au făcut posibilă realizarea Congresului European de Comunicare „Urban Culture” în România sunt Banca Comercială Română şi Automobile Dacia.
Evenimentul a beneficiat de sprijinul Base, Compania de Administrare a Domeniului Bran, The Ark şi Facultatea de Litere.
Partenerii media ai evenimentului sunt Top Business, 9AM.ro, Prwave.ro, PR Progress.ro, Feeder.ro, Yazee.ro, IQ ads Kadett, Studlife.ro, StartUB.ro, Studentie.ro, LumeBuna.ro, Metropotam.ro, Evenimentestudentesti.ro, Calendarevenimente.ro, Hipo.ro.
Pentru a afla mai multe despre Congresul European PRIME accesează blogul evenimentului: //primeurbanculture.wordpress.com.
PRIME reprezintă Asociaţia Europeană a Studenţilor la Comunicare şi Relaţii Publice şi în prezent numără filiale în 12 ţări, printre care şi România, iar Congresul European este cel mai important eveniment al asociaţiei, organizat bianual, în una din ţările membre. Asociaţia a fost înfiinţată în urmă cu 21 de ani şi a funcţionat iniţial ca parte a Confederaţiei Europene de Relaţii Publice. Din 2004, PRIME este o organizaţie independentă ale cărei activităţi sunt coordonate exclusiv de către studenţi.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}