– campanie de strângere de fonduri pentru grădiniţe realizată de Patru Maini
Patru Mâini, producător român de materiale de construcții pentru finisaje (Primus, Primus Optimus, Baumix) și integrator de servicii și soluții pentru personalizarea caselor, a demarat în luna iunie campania CULOARE PENTRU TINE, CULORI PENTRU COPII. Prin intermediul acesteia, compania donează 0,5 lei la fiecare produs Primus Multicolor antibacterian vândut în magazinele Dedeman din toată ţara, pentru a achiziţiona rechizite şi jucării copiilor din 34 de grădiniţe şi spitale din toată ţara.
Primus Multicolor Antibacterian este un chit de rosturi pentru toate tipurile de plăci ceramice, marmură şi piatră naturală (montate la interior şi exterior) produs de Patru Mâini în centrul propriu de cercetare şi dezvoltare şi lansat în 2011.
Patru Mâini se află la cea de-a doua campanie de strângere de fonduri pentru grădiniţele din comunităţile în care activează, după ce în 2013 a reuşit să strângă 13.500 lei din vânzarea produselor CHR15, PMA, ADF35 şi Primus Extraflex pentru a cumpăra cadouri de Crăciun unui număr de 1265 de copii din 30 de grădiniţe din toată ţara.
„Business-ul nostru se bazează pe ideea de a da ceva înapoi comunităţii din care facem parte, iar a le face copiilor viaţa mai frumoasă reprezintă cel mai bun mod în care credem că putem să facem asta. Anul trecut am reuşit să facem 1265 de copii fericiţi de Crăciun şi sperăm că le-am dat un motiv să creadă că li se pot întâmpla lucruri frumoase din ce în ce mai des. Mai ales că multora dintre ei le facem cadou nu doar creioane colorate şi plastilină sau cărţi de colorat, ci şi un loc curat şi frumos în care să se joace, pentru că am reuşit şi să renovăm câteva dintre aceste grădiniţe graţie programului De ajutor pentru comunitate”, a declarat Claudia Russu, Director de Marketing, Patru Mâini.
Încă de la înființare, în 2003, Patru Mâini a fost un business românesc de familie, cu o puternică implicare socială, care crede în puterea exemplului și în conceptul de ajutor față de ceilalți. Astfel a luat naștere platforma De ajutor pentru comunitate, prin intermediul căreia 1 leu din fiecare vânzare de produs Patru Mâini inclus în program merge în fondul destinat renovării unor instituții de învățământ, centre de plasament, grădinițe și spitale (în special maternități și secții dedicate copiilor). În același timp, cumpărătorii acestor produse beneficiază și de reduceri de preț, menite să îi ajute în demersul de construire sau renovare a propriei case.
Campania CULOARE PENTRU TINE CULORI PENTRU COPII este realizată de Rusu+Borţun Brand Growers, agenţie de strategie şi manifestare creativă de brand, având componente de in-store, PR şi online pe pagina de Facebook a Patru Mâini. Echipa care a contribuit la campania este formată din: Mihaela Neaţu (Senior Creative), Gabriel Kirmaier (Graphic Designer), Anca Uscătescu (Senior Graphic Designer & DTP) şi Adriana Lungu (Business Manager).
„Dacă te gândești, și adulții și copiii se bucură atunci când primesc culori – unii atunci când renovează, ceilalți atunci când se joacă. De aici ideea unei campanii în care toată lumea iese pe plus.”, a declarat Mihaela Neațu, Senior Creative, Rusu+Borțun.
Bucuresti, 15.07.2014