HP reinventeaza si extinde portofoliul de consumabile, pentru a le oferi clientilor o gama variata de optiuni, valoare adaugata si un proces de cumparare simplificat.
HP va furniza o varietate mai mare de cartuse de imprimare, la preturi noi si cu un nou sistem de ambalare codificat dupa culori, pentru a fi mai usor de recunoscut de catre clienti.
Cercetarile detaliate HP asupra cerintelor consumatorilor au relevat faptul ca atunci cand vine vorba despre necesitatile de imprimare „o singura optiune nu este suficienta”.
Dorind sa vina in intampinarea nevoilor clientilor sai, HP anunta noua gama de consumabile originale :
Cartuse de imprimare HP Standard – mai ieftin ca niciodata
Clientii care imprima documente scurte, ocazional , sunt interesati in special de un pret mic de achizitie. Ei pot achizitiona acum cartusele de cerneala HP standard, ce contin cerneala HP Vivera pentru imprimari de calitate, la un cost extrem de avantajos (incepand de la 45,9 RON).
Cartusele de imprimare HP Value – reducerea costurilor cu pana la 55%
Utilizatorii care imprima frecvent, in volume mari si care nu sunt preocupati neaparat de un pret de achizitie scazut al cartusului, ci mai degraba de costul scazut per pagina imprimata, pot achizitiona acum cartusele de cerneala HP de volum, ce contin cerneala HP Vivera, a caror utilizare le va aduce o economie de pana la 55%.
Cartusele de cerneala HP speciale – pentru nevoi speciale de tiparire
Avantajele noilor tehnologii din cartusele de cerneala HP speciale cresc performantele imprimantelor, oferind rezultate peste asteptari celor cu nevoi speciale de imprimare, cum ar fi imprimarea foto de volum sau proiectele speciale.
De exemplu, cartusele de cerneala foto cu 6 sau 8 culori, sunt ideale pentru imprimari de fotografii, avand o paleta de culori foarte larga, mult mai bogata, ce poate reda realist nuantele pielii precum si toata gama nuantelor de gri.
Accesibilitatea la punctele de vanzare
HP usureaza luarea deciziei de cumparare a clientilor la punctele de vanzare, prin ghiduri de selectie, display-uri informative…. Noile metode de expunere a produselor asigura o solutie simpla pentru ca acestia sa identifice rapid , in functie de nevoile de tiparire :
„Cartusul potrivit, la locul si pretul potrivit”.
HP colaboreaza cu partenerii de vanzari pentru a imbunatati modalitatile de prezentare a produselor HP in magazine. Compania si-a extins sistemul de codare a culorilor pentru materialele din cadrul punctelor de vanzare, pentru a veni in intampinarea clientilor si pentru a-i ghida mai eficient spre produsele potrivite necesitatilor acestora, reducand astfel confuzia datorata multitudinii de produse: albastru este codul pentru cartus „Standard”, verde pentru cel „Value” si rosu pentru cel „Special”.
Istoricul deciziei strategice HP
Aceasta schimbare semnificativa a strategiei reprezinta o extindere a angajamentului HP de a furniza clientilor optiuni variate, care sa satisfaca orice nevoie de tiparire, constituind in acelasi timp o reconfirmare a preocuparii companiei de a fi cat mai aproape de clientii sai, precum si de nevoile acestora.
Pe durata celor peste 20 de ani in care conduce industria imprimarii, HP a dezvoltat un portofoliu complex de imprimante. In tot acest timp, clientii au avut posibilitatea de a opta pentru cea mai buna solutie de tiparire, in functie de cerintele personale.
In urma cu aproximativ 18 luni, HP a admis faptul ca exista o foarte mare variatie a cerintelor de tiparire, chiar si pentru aceeasi imprimanta. Pentru a-si deservi clientii cat mai bine, HP isi exinde portofoliul de consumabile originale, cu o gama larga de noi produse, toate fiind proiectate pentru a se potrivi necesitatilor specifice de tiparire.
Astfel, HP devine prima companie care a permis consumatorilor sa aleaga atat imprimanta, cat si consumabilele adecvate activitatii pe care acestia o desfasoara.
“Gamele Standard, Value si Specialty anuntate astazi reprezinta un pas in plus in aplicarea strategiei HP – sa furnizeze clientilor optiuni de neegalat, nu doar in ceea ce priveste echipamentul ci si consumabilele originale”, a confirmat Vincent Vanderpoel, Vicepresedinte si Director General Supplies Business, IPG EMEA. “Este un mod de abordare complet diferit fata de cel in care a functionat industria de specialitate pana azi si suntem increzatori ca va fi bine primit de catre clientii nostri”.
{mosloadposition user10}