Visa lansează prima campanie FIFA
Visa Europe derulează de la 1 martie cea mai recentă campanie de imagine în România. Mecanismul campaniei se axează pe o promoţie în cadrul căreia fiecare achiziţie făcută cu un card Visa îi poate aduce posesorului cardului şi unui prieten al acestuia şansa de a merge la Campionatul Mondial FIFA 2010 din Africa de Sud™.
Campania, care se derulează pe mai multe canale media şi include promoţii şi activităţi interactive pentru consumatori, este cea de-a treia din seria campaniilor de succes care au la bază conceptul Visa Europe, „Viaţa merge mai uşor cu Visa”, după „Alergătorul” şi cea de „Taxe”. În acelaşi timp, este prima campanie care se axează pe sponsorizarea campionatului mondial de fotbal FIFA (Fédération Internationale de Football Association) de către Visa.
Mariano Dima, Director Marketing al Visa Europe, a declarat: „În calitate de Partener Global al FIFA, am dorit să includem Campionatul Mondial FIFA™ în cea mai recentă campanie integrată de marketing a noastră, pentru a ilustra motivul pentru care „Viaţa merge mai uşor cu Visa”. Această nouă campanie este o modalitate amuzantă şi eficientă de a încuraja clienţii să interacţioneze cu brandul şi de a arăta modul în care Visa ne poate ajuta să depăşim barierele şi să fim cu un pas mai aproape de transformarea viselor în realitate – oricare ar fi aceste vise.”
Promoţia durează nouă săptămâni, începând de la 1 martie până la sfârşitul lunii aprilie. Cei care doresc să se înscrie în promoţie trebuie doar să îşi folosescă la cumpărături cardul Visa, fie el de credit sau debit, emis de oricare dintre băncile membre Visa, participante la concurs.
Premiile constau într-un pachet pentru două persoane la Finala Campionatului Mondial de Fotbal FIFA 2010, două pachete, de asemenea pentru câte două persoane, la meciurile din grupe, şi câte 6 premii zilnice în valoare de 500 lei. Promoţia va fi prezentă la radio, în presa naţională, în cinematografe, mall-uri şi supermarketuri, prin publicitate în spaţii publice (OOH) şi în mediile online.
Campania va fi difuzată în 16 ţări din Europa şi este realizată de Grupul Publicis împreună cu Mediaedge:cia, agenţia responsabilă de achiziţia media.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}