Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cu sprijinul Romtelecom, 3 studenti de la Facultatea de Jurnalism

si Stiintele Comunicarii vor participa la trainingul sustinut de Philip Kotler

Studenţii de la FJSC, Universitatea Bucureşti, au şansa de a câştiga bilete la trainingul certificat de Marketing 3.0, susţinut de prof. Philip Kotler la Bucureşti, participând în perioada 9-23 mai 2012 la concursul de proiecte „Lansarea Asociației Române de Marketing”. Cele mai bune trei proiecte vor fi răsplătite de Romtelecom cu câte un bilet la trainingul susţinut de „guru marketingului”.

Ca urmare a interesului manifestat în rândul studenţilor din cadrul FJSC, Universitatea Bucureşti, pentru participarea la trainingul certificat de Marketing 3.0, organizatorii evenimentului, susținuţi de compania Romtelecom, au decis să sprijine dezvoltarea educațională şi consolidarea cunoştințelor în domeniu ale acestora prin lansarea unui concurs de proiecte ce oferă, ca premiu, 3 bilete de participare la eveniment.

„Pe lângă cele 3 bilete de participare la trainingul certificat în Marketing 3.0, o şansă unică pentru un viitor specialist în marketing, prin prisma acreditării internaţionale recunoscute de asociațiile de marketing din întreaga lume, trebuie luată în calcul şi valoarea adaugată în definirea strategiei de lansare a Asociației Române de Marketing, câştigată odată cu propunerile primite.”, a declarat Sorin Psatta, coordonatorul proiectului şi lector în cadrul FJSC Bucureşti.

Competiţia se adresează studenţilor din anii 2, 3 şi Master de la specializarea Publicitate și Relaţii Publice din cadrul FJSC şi se desfaşoară în perioada 9-23 mai 2012. Propunerile înscrise în concurs vor fi analizate în baza unor criterii de jurizare clar definite, ce vizează în mod deosebit aspecte precum caracterul inovator, fezabilitatea acţiunilor propuse în bugetul specificat şi mai ales respectarea instrucţiunilor din brief, care poate fi accesat la adresa //marketing30.ro/concurs. Propunerile se trimit până pe 23 mai, pe adresa: concurs@marketing30.ro.

Pe lângă participarea la training, finaliştii vor avea ocazia să participe la o sedință foto alături de Prof. Philip Kotler, în ziua evenimentului.

“Orice student de la comunicare a citit cel puţin una dintre cărţile lui Kotler, dar cu siguranţă sunt foarte mulţi care au şi visat să aibă o discuţie faţă în faţă cu acesta. De aceea, considerăm că Marketing 3.0 este o ocazie extraordinară, pe care le-o oferim cu mare plăcere acestor studenţi, de a-l întâlni personal. O merită cu precădere, mai ales că ei reprezintă generația care îşi va pune amprenta pe ceea ce va însemna marketingul în viitor.”, spune Cristina Popescu, Director Comunicare Romtelecom.

Asociaţia Română de Marketing (ARM) se va înregistra şi se va constitui ca o asociaţie profesională dedicată marketerilor şi organizațiilor care inovează, împărtaşesc şi dezvoltă marketing-ul în România şi îşi propune ca obiective furnizarea de resurse pentru specialiştii de marketing, crearea cadrului de împărtăşire a cunoştinţelor profesionale şi promovarea practicilor de marketing.

Agenda completă a trainingului certificat “Marketing-ul prin valori” este disponibilă pe site-ul oficial al evenimentului. În preţul fiecărui bilet este inclus şi un abonament de 1 an la Ziarul Financiar și Business Magazin, cu începere din data de 1 iulie 2012. Biletele se comandă online, prin completarea formularului de înscriere.

Marketing 3.0 este organizat în parteneriat de către V+O Communication (www.vando.ro), Confident Public Relations (www.confidentpr.com) şi Choice Management & Consulting.

Partenerii evenimentului sunt: Aerotravel Lufthansa, Air Taxi, ASEBUSS, Athénée Palace Hilton, Coca-Cola Hellenic, EXEC-EDU, JTI, MobilPay, Raiffeisen Bank, Romtelecom și Ursus, iar partenerii media sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin și Mediafax.

Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment, vizitați site-ul www.marketing30.ro şi pagina de facebook.

Bucuresti, 11.05.2012

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.