In luna iulie Rexona rasplateste fidelitatea calatorilor cu mijloacele de transport in comun
Cu prilejul relansarii gamei de antiperspirante, deodorantul numarul 1 in lume* lanseaza campania nationala “Rexona iti rasplateste fidelitatea”, destinata calatorilor care circula mijloacele de transport in comun din principalele orase ale tarii. Realizata in parteneriat cu companiile de transport public din orase precum Bucuresti, Iasi, Cluj, Sibiu, Timisoara, Arad si Oradea, campania „Rexona iti rasplateste fildelitatea” are ca scop recompensarea calatorilor care adopta un comportament civic corect si isi achizitioneaza bilet, abonament sau reincarca abonamentul prin intermediul cardului Activ in perioada 4 iulie – 4 august 2011.
Scopul campaniei „Rexona iti rasplateste fidelitatea” vine in sprijinul persoanelor care folosesc mijloacele de transport in comun pentru deplasarile lor zilnice si achizitioneaza bilet, abonament sau reincarca abonamentul prin intermediul cardului Activ in perioada 4 iulie – 4 august, de luni pana vineri, in intervalul orar 16.00-17.00. La fiecare tranzactie efectuata in acest interval, calatorii vor primi un antiperspirant roll on Rexona Aloe Vera sau Rexona Crystal direct de la personalul ghiseelor intrate in campanie. In plus, pe parcursul intregii zile, calatorii vor primi materiale informative Rexona si vor avea ocazia sa se convinga de eficienta deodorantului antiperspirant folosit prin intermediului testerului antiperspirant oferit la fiecare tranzactie realizata la ghiseele intrate in campanie.
Avand o formula noua si un ambalaj modern, noua gama de antiperspirante Rexona ofera 48 de ore de protectie activa impotriva transpiratiei si a mirosului neplacut. Noua formula Rexona beneficiaza de tehnologia Motion Sense™ System, special dezvoltata pentru a raspunde in mod natural la miscarile corpului. Astfel, microcapsulele eliberate la aplicarea deodorantului antiperspirant Rexona se activeaza la fiecare miscare a bratului si se sparg eliberand parfum proaspat care protejeaza impotriva mirosurilor neplacute timp de 48 de ore.
Campania “Rexona iti rasplateste fidelitatea” se deruleaza in Bucuresti, Iasi, Cluj, Sibiu, Arad, Oradea si Timisoara in parteneriat cu companiile de transport in comun aferente fiecarui oras in parte: RATB, RATP (Iasi), RATUC (Cluj), Tursib (Sibiu), CTP (Arad), OTL (Oradea) si RATT (Timisoara).
Ghiseele intrate in campanie si semnalizate cu mesajele Rexona sunt urmatoarele:
Bucuresti – RATB: Universitate (Dunarea), Romana (Vanatorul), Unirii 1, Unirii 2, TVR, Big Berceni, Gara de Nord (Coloane), Obor, ASE, Perla.
Iasi – RATP: Universitate, Piata Unirii, Tg Cucu, Tudor Vladimirescu
Cluj – RATUC: Opera-Teatrul National, Mihai Viteazul, Memorandum, Piata Marasti
Oradea – OTLRA: Piata Rogerius, Intersectia Emanuel, Gara Centrala, Nufarul
Sibiu – TURSIB: Nufarul, Valea Aurie, Universitate
Arad – CTP: UTA, Fortuna, Podgoria, Gara, Piata Romana
Timisoara – RATT: Piata Libertatii, Piata 700, Grozavescu
Echipa care a contribuit la realizarea si implementarea campaniei de comunicare „Rexona iti rasplateste fidelitatea” este formata din: Vlad Vladescu (Assistant Brand Manager Deo) si Anca Dumitrescu (Junior Brand Manager Deo) din partea Unilever; Claudia Agafitei (Account Director), Cristina Cuvineanu (Account Executive), Iulia Tanase (Managing Partner), Anamaria Gheorghe (Event Manager), Andreea Bunga (Account Assistant) si Elena Ionita (Production Manager) din partea IMAGE PR.
Mai multe detalii despre noua gama de deodorante Rexona si proiectele speciale, vizitati www.protectia-rexona.ro.
* Sursa The Nielsen Company 2010.