Compania de catering SanaGout a înregistrat în primele nouă luni ale anului o creștere cu 20% a cifrei de afaceri, pe fondul investițiilor în abordarea unor noi nișe de piață și în specializarea angajaților, și estimează că va încheia anul cu un avans de până la 25%.
Lansată în 2008 de câțiva tineri pasionați de mâncare sănătoasă, compania sărbătorește în acest an 9 ani de activitate și peste 10.000 de evenimente ”concept” organizate. Cu această ocazie, SanaGout a lansat un nou site și un blog, unde oferă sfaturi și sugestii despre organizarea unor mese și evenimente speciale, cu hrană sănătoasă.
”În toți acești ani, pe o piață foarte aglomerată și cu perioade destul de dificile, am reușit să ne păstrăm identitatea și să oferim clienților experiențe culinare deosebite care aduc împreună preparate sănătoase şi aranjamente spectaculoase. De-a lungul timpului am gândit concepte de catering pentru mai mult de 10.000 de evenimente, de la întâlniri restrânse, de familie la conferințe cu mii de invitați”, a continuat directorul general al SanaGout, Ana Alexandrescu.
SanaGout a demarat din 2015 un proces de regândire a strategiei si abordării pieței, renunțând la elementele neproductive si activitățile ineficiente. Noua strategie dus într-o prima fază la o scădere dramatică a încasărilor, însă acum începem să vedem roadele- o creștere anuală de 20-25% a cifrei de afaceri, dar și a portofoliului de clienti și a marjei de profitabilitate.
”În 2008, am început să oferim prânzuri pentru corporatiștilor, am avut și un magazin de desfacere în zona Dorobanți, dar ușor ne-am reinventat, am renunțat la activitățile ineficiente și acum ne focusăm pe noi nișe de piață: evenimente corporate, de poveste, care să impresioneze atât din punct de vedere vizual, cât și ca mesaj, și programe speciale pentru companiile care își doresc să crească productivitatea angajaților”, declară directorul general al SanaGout, Ana Alexandrescu.
În ultimii ani, companiile caută metode tot mai inovatoare de a-și fideliza angajații, iar sfaturile de nutriție și mâncarea sănătoasă s-au dovedit de succes.
”Pornind de la nevoia companiilor de a găsi modalități de fidelizare a angajaților și de la principiul că ești ceea ce mănânci, am creat programe pe partea de healthy food, foarte apreciate de clienți și angajații acestora. Un astfel de program SanaGout durează minim 3 săptămâni si presupune fie lucrul cu un nutriționist , fie cu un antrenor de fitness, plus un meniu personalizat, în funcție de obiectivele companiei pentru fiecare angajat în parte.”, explică Ana Alexandrescu.
În cei nouă ani de activitate, pentru a-și menține standardele și succesul, compania a investit circa 500.000 euro în echipamente, personal și ingrediente de calitate.
”Ca să ajungem aici, am investit temeinic în specializare echipei, care creează atât preparate, cât și experiențe culinare excepționale prin calitate, sofisticare și detalii inedite, în echipamente de ultimă generați și ingrediente de calitate și în imagine. Mizăm în continuare pe nișele de piață pe care le-am identificat și estimăm o creștere a cifrei de afaceri de până la 25% și in acest an”, a arătat directorul SanaGout.
SanaGout este o afacere 100% românească fondată în anul 2008 de 5 antreprenori români, iar obiectivul a pornit de la o nevoie comună- impactul pe care îl are alimentația asupra sănătății! În acest business antreprenorii au investit 500.000 de euro, din care 200.000 de euro în echipamente pentru preparatele culinare, iar principala activitate în acest moment este aceea de organizare a evenimentelor corporate concept- de a oferi experiențe de catering inedite, cu rafinament și stil.