Herbalife Nutrition România a reciclat, în ultimul an, în cadrul centrului de vânzări și distribuție din București aproape 1 tonă de plastic și folie de plastic.
Pentru a sărbători Ziua Mondială a Oceanelor, Herbalife Nutrition a anunțat parteneriatul de responsabilitate globală pe doi ani încheiat cu Plastic Bank, o întreprindere socială care sprijină Administratorii Oceanelor din întreaga lume să pună capăt problemei plasticului din oceane.
Sărbătorită în fiecare an la 8 iunie, Ziua Mondială a Oceanelor are rolul de a reaminti importanţa pe care o au oceanele în ceea ce priveşte influenţa asupra planetei şi a speciei umane. Conform https://unworldoceansday.org, tema pentru 2022, dedicată acestei zile, este “Revitalization: Collective Action for the Ocean”.
“Sănătatea planetei noastre are un impact asupra sănătății oamenilor”, a declarat Erin Richards-Kunkel, senior director of Strategic Partnerships and CSR, Herbalife Nutrition. “Parteneriatul nostru cu Plastic Bank va contribui la îmbunătățirea apelor oceanelor lumii, creând în același timp o oportunitate financiară pentru ca oamenii să se alăture acestui efort.”
Prin acest parteneriat, Herbalife Nutrition își propune să prevină intrarea a peste 400.000 de kilograme de plastic în oceane până la sfârșitul anului 2023. În plus, organizația oferă o oportunitate economică pentru membrii comunității Plastic Bank din Indonezia, care predau deșeurile de plastic la sucursalele locale de colectare în schimbul unor beneficii care îmbunătățesc viața. Acest efort extinde și mai mult angajamentul Herbalife Nutrition de a recicla și elimina deșeurile de plastic, contribuind în același timp la obiectivul său de a genera 50 de milioane de efecte pozitive pentru a hrăni oamenii și planeta până la cea de-a 50-a aniversare în 2030.
Conform Programului Națiunilor Unite pentru Mediu, plasticul acoperă 40% din suprafața oceanelor din întreaga lume, ceea ce are drept rezultat daune economice de aproximativ 13 miliarde de dolari pentru ecosistemele marine.
Noul parteneriat vine în completarea altor programe active de reciclare ale Herbalife Nutrition. În peste 10 piețe din întreaga lume, compania a implementat inițiative locale de reciclare în curs de desfășurare la centrele de vânzări și distribuție ale companiei pentru a stimula reciclarea ambalajelor produselor companiei și pentru a-i educa pe clienți cu privire la reciclare și reducerea deșeurilor. În perioada aprilie 2021 – aprilie 2022, Herbalife Nutrition România a reciclat în cadrul centrului de vânzări și distribuție din București: 810 kg de plastic și 100 kg folie de plastic.
„Pentru noi, sustenabilitatea este o parte esențială a procesului de îmbunătățire a vieții. Cu aproape 1 tonă de plastic și folie de plastic reciclată în doar un an, și Herbalife Nutrition România își aduce contribuția pentru o lume mai curată. Din 2013, peste 200.000 kg de plastic au fost reciclate la nivel global din centrele Herbalife Nutrition de vânzări, iar în colete sunt folosite perne de aer din 50% plastic reciclat”, a declarat Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife Nutrition România, Moldova, Ungaria şi Bulgaria.
De asemenea, compania este implicată și în proiecte educative destinate copiilor pe teme de sustenabilitate și reciclare. Pe 3 iunie, copiii de la Asociaţia ,,Ana și Copiii” au participat la un workshop despre sustenabilitate organizat de Herbalife Nutrition România și împreună cu Gabriela Ralea, creator de conținut despre DIY, home & living și specialist în redesign, au dat o viață nouă ambalajelor produselor Herbalife Nutrition.
,,Suntem tare recunoscători să îi avem alături de noi pe cei de la Herbalife Nutrition care, an de an, ne ajută să dezvoltăm spiritul ecologic al copiilor din programele noastre prin activități extracurriculare interactive. Credem că este extrem de important ca cei mici să învețe prin experiență și conectându-se la realitatea lor de zi cu zi. Acest lucru ne dă și nouă și lor încredere că într-adevăr putem schimba ceva în relația noastră cu mediul înconjurător”, a declarat Mihaela Voivozeanu, Președinte Asociația ,,Ana și Copiii”.
În Global Responsibility Report Nourishing People and the Planet, lansat anul trecut, compania discută, de asemenea, despre obiectivele sale de a reduce utilizarea plasticului și de a folosi mai multe materiale reciclate, cum ar fi PCR (rășină post-consum), reducând în același timp cantitatea totală de ambalaje pentru produsele sale de nutriție la nivel global.
Pentru mai multe informații despre eforturile de responsabilitate globală ale Herbalife Nutrition, vizitați www.IAmHerbalifeNutrition.com/global-responsibility/.