Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cu o strategie de business tridirectionala, PRO TV isi reconfirma pozitia de lider

ProTv

pe piata de televiziune din Romania

PRO TV, singura companie de media şi divertisment din România care este parte a unui grup lider în Europa Centrală şi de Est, anunţă lansarea unei strategii de business în trei direcţii principale. Această strategie va susţine viziunea PRO TV de a-şi menţine poziţia de lider incontestabil pe piaţa din România.

Cele trei concepte pilon care stau la baza acestei strategii şi care susţin viziunea PRO TV sunt concentrarea, inovaţia şi eficienţa. Programele blockbuster care vor continua să atragă milioane de români, alături de numeroasele vedete ale postului şi de angajamentul pentru inovaţie şi idei creative, vor consolida şi în viitor cunoscuta poziţie de lider de piaţă a PRO TV.

Aleksandras Cesnavicius, care s-a alăturat echipei PRO TV în funcţia de Director General în urmă cu cinci luni, a declarat că principalul său obiectiv strategic îl reprezintă excelenţa în programe de televiziune, ducând mai departe imaginea de succes pe care PRO TV şi-a construit-o în ultimii 20 de ani, ca post TV şi companie de media digitală.

„PRO TV se află într-o poziţie unică, fiind singura staţie TV membră a unei organizaţii internaţionale, CME, o companie de media şi divertisment cu operaţiuni în şase ţări din Europa Centrală şi de Est, cu o populaţie totală de 50 de milioane de locuitori. CME este compania de televiziune numărul 1 în toate pieţele pe care operează, reprezentând o şcoală inegalabilă de excelenţă şi divertisment TV, construită de persoane emblematice în ultimii aproape 20 de ani. Principalul nostru avantaj este accesul talentelor locale la expertiza şi know-how-ul internaţionale, o caracteristică unică în peisajul televiziunii din România, de care beneficiază, în final, telespectatorii PRO TV. De asemenea, afilierea internaţională garantează verticalitatea, independenţa politică şi profesionalismul indubitabil al politicii departamentului de ştiri, care reprezintă coloana vertebrală a unei staţii TV”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, Director General PRO TV.

În martie 2014, canalul PRO TV a atras cea mai mare cotă de audienţă din istoria măsurării audienţelor TV din România, în rândul publicului ţintă principal (adulţi cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, care locuiesc în zone urbane). Astfel canalul PRO TV a avut o cotă de audienţă de 28,8%, mai mult decât dublu faţă de cel mai apropiat competitor.

Aleksandras Cesnavicius a adăugat: „Suntem o organizaţie lider, cu o strategie clară, cu o capacitate de execuţie eficientă, cu o structură flexibilă şi cu oamenii potriviţi în rolurile potrivite. Schimbările implementate recent sunt de natură să consolideze organizaţia şi să ne asigure o capacitate mai mare de a ne adapta şi de a evolua. Trecem printr-un proces normal de rearanjare internă, însemnând că ne orientăm eforturile pe sprijinirea creativităţii, entuziasmului, mândriei şi pasiunii oamenilor noştri, ceea ce este vital pentru a continua să construim succesul brandului PRO TV în România. Dedicarea şi pasiunea angajaţilor noştri vor fi însoţite de angajamentul nostru permanent de a face activitatea noastră eficientă, transparentă şi bine organizată.”

PRO TV anunţă că programele sale de succes, deja istorice, vor continua în grila de toamnă: Vocea României, Masterchef, Las Fierbinţi le vor oferi românilor cele mai bune momente de divertisment, aşa cum i-au obişnuit. De asemenea, un număr mare de vedete pe care românii au ajuns să le iubească – Andreea Esca, Oana Cuzino, Andi Moisescu, Cătălin Măruţă, Andra, Cabral şi alte nume importante – vor continua să facă istorie la PRO TV, alături de cele mai bune echipe de producători, editori, reporteri şi alţi profesionişti.

„Îi asigurăm pe milioanele de români care ne urmăresc în fiecare zi că PRO TV va continua să fie un trendsetter şi un lider pe piaţa media din România. Astăzi, PRO TV gândeşte mai liber ca niciodată”, a concluzionat Aleksandras Cesnavicius.

Despre PRO TV

Lansat în luna noiembrie a anului 1995, canalul PRO TV, parte a grupului internaţional de media şi divertisment CME, este lider de audienţă pe piaţa de televiziune din România. Având ca public ţintă adulţii cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, din zone urbane, PRO TV are o grilă de programe variată, care include filme şi seriale internaţionale de top, precum şi o diversitate de producţii locale – ştiri, show-uri de divertisment şi programe de ficţiune. Principalele programe ale postului – Ştirile PRO TV, România, te iubesc, Românii au talent, Vocea României, Masterchef, Las fierbinţi – conduc detaşat în preferinţele românilor, fapt confirmat de audienţele generale din 2013. Tot în 2013, PRO TV a fost desemnat, pentru al IX-lea an consecutiv, canalul de televiziune în care românii au cea mai mare încredere.

Despre CME

CME este o companie de media şi divertisment care operează pe şase pieţe din Europa Centrală şi de Est, cu o populaţie cumulată de aproximativ 50 milioane locuitori. CME deţine posturi de televiziune în Bulgaria (bTV, bTV Cinema, bTV Comedy, bTV Action, bTV Lady, bTV Lady+1, Ring.bg şi Ring.bg+1), Croaţia (Nova TV, Doma, Nova World şi Mini TV), Cehia (TV Nova, Nova Cinema, Nova Sport, Fanda, Smichov şi Telka), România (PRO TV, PRO TV Internaţional, Acasă, Acasă Gold, PRO Cinema, Sport.ro, MTV România, PRO TV Chişinău şi Acasă în Moldova), Slovacia (TV Markíza, Doma şi Dajto), and Slovenia (POP TV, Kanal A, Brio, Oto şi Kino). CME este listată la NASDAQ Global Select Market şi la Bursa de Valori de la Praga cu simbolul CETV.

Bucuresti, 05.05.2014
{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.