Noua campanie de AXE Excite, derulata sub sloganul „Si ingerii vor cadea in ispita”, se deruleaza in perioada august – octombrie 2011 prin urmatoarele medii de comunicare: TV, outdoor, presa scrisa, mediu online si actiuni neconventionale de PR si BTL.
Noua campanie de comunicare AXE a debutat in cadrul festivalului de publicitate neconventionala AdFel, desfasurat in perioada 15-21 august 2011 la Club Fabrica, ocazie cu care participantii au putut viziona in premiera noul spot TV AXE si au trait o experienta vizuala si senzoriala de neuitat alaturi de „ingerii decazuti” AXE. Tot in luna august, spectatorii prezenti la premiera fimului Conan 3D la Hollywood Multiplex au avut parte de o surpriza AXE seducatoare si parfumata, realizata cu sprijinul MVcom. Astfel, cinefilii au avut ocazia de a surprinde momentul aparitiei ingerilor cazuti in ispita in cadrul unei sedinte foto ispititoare. Mai multe detalii pe www.facebook.com/efectulaxe.
Conceput pentru a oferi un plus de mister, noul parfum AXE EXCITE impresioneaza de la prima intalnire atat prin ambalajul modern – negru intens cu capac ergonomic, cat mai ales prin parfumul sau puternic si seducator ce creeaza dependenta! Dezvoltate impreuna cu celebri parfumieri ai unor case de parfumuri renumite, parfumul gelului de dus si al deodorantului AXE Excite combina note lemnoase, vanilie si ambra cu note fructate (mere si rodii), condimente (chilli si piper) si o incantatoare savoare de cocos.
Echipa care a contribuit la comunicarea noii campanii AXE Excite este formata din: Unilever – Deodorants Team – Anca Dumitrescu, Vlad Vladescu, Oana Davidoglu; Mindshare – Maria Bucur; IMAGE PR – Claudia Agafitei, Cristina Cuvineanu; Senior Interactive – Luiza Binga, Ximena Dragusin; IQAds – Adriana Lungu, Marius Cristea, Marin Preda.
Pentru mai multe detalii accesati www.efectulaxe.ro.