Lowe&Partners lansează o super campanie promoţională la aniversarea Praktiker de 10 ani
Lowe&Partners a pregătit pentru toţi, superstiţioşi, norocoşi sau ghinionişti, o campanie în care toată lumea câştigă. Cu ocazia împlinirii a 10 ANI în România, Praktiker vrea să recompenseze clienţii fideli cu o mulţime de premii, de la vouchere de reducere, smartphone-uri la automobile.
Ca să fii câştigător la Praktiker, nu ai nevoie nici de trifoi cu patru foi, potcoava sau coşar ieşit în cale, ci trebuie să faci cumpărături de peste 100 de lei, între 6 şi 26 septembrie. Prin urmare, conceptul creativ dezvoltat de Lowe&Partners a recurs la o personificare a norocului în coşarii de altădată, consideraţi “responsabili” pentru transformarea în bine a zilei celor din drumul lor. Astfel, clienţii Praktiker nu mai trebuie să întâlnească un coşar, pentru că vor câştiga premii garantate în toată reţeaua de magazine – peste 149,000 de super premii: 10 Skoda Citigo, 135 tablete Samsung, 270 smartphone-uri Vodafone şi vouchere de reducere la cumpărături.
Principala componentă a campaniei Praktiker este spotul TV, care transpune acestă idee creativă “norocoasă”. “În septembrie, în magazinele Praktiker nu mai ai nevoie de noroc, aşa că poţi uita de coşari sau orice forma de noroc. Aici îţi faci norocul cu mâna ta sau, mai bine zis, cu coşul tău de cumpărături.”, explică Alexandru Micu, Art Director Lowe&Partners.
Noua campanie aniversară realizată de Lowe&Partners va avea o expunere extinsă pe toate canale de comunicare: TV, OOH, print, radio, instore, online şi social media, pe pagina de Facebook a Praktiker România (www.facebook.com/PraktikerRomania)). Aici Praktiker îşi provoacă fanii la o leapşă cu noroc. Praktiker este cel care începe leapşa şi iar fanii pot da norocul mai departe printr-o serie de mesaje norocoase pe care le trimit prietenilor. Promovarea prin PR a campaniei a fost asigurată de echipa GolinHarris, iar dezvoltarea campaniei în online a fost realizată cu succes de echipa Hyperactive.
“De 10 ani suntem alături de români în momentele importante ale vieţii lor, ca atunci când s-au mutat în noua casă sau când au avut nevoie de mobilier pentru camera primului copil. Având această legătură de durată, am considerat că Praktiker trebuie să fie locul unde lucrurile merg aşa cum vor ei şi unde îşi fac norocul singuri”, a declarat Mirela Ochiana, Marketing Manager Praktiker.
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei este formată din:
– Praktiker: Mirela Ochiana – Marketing Manager, Raluca Mitroi – Senior Advertising Specialist
– Lowe&Partners: Alexandru Micu – Senior Art Director, Luisa Leizeriuc – Senior Copywriter, Oana Şerban – Group Account Director, Mihaela Pegulescu – Account Manager, Elena Cernătescu – E-thinker
– GolinHarris: Alina Chelu – Senior Manager, Roxana Diba – Manager, Consumer Division, Adriana Roşoga – Media Manager
– Hyperactive: Andrei Nistor – Account Manager, Ramona Stanciuc – Account Executive, Mihai Arsene – Web design, Irimia Suleapa – Development Team Leader