Lidl și VMLY&R Commerce (Geometry București) lansează prima campanie dedicată gamei Chef Select, marca proprie Lidl ce acoperă sortimentul de produse tip convenience (ready to eat, heat & eat, semi-preparate).
2020 a fost, printre altele, și anul care a revoluționat bucătăriile românilor, de la gătit cu ingrediente cât mai sănătoase, la rețete sofisticate care au venit la pachet cu mult timp petrecut în bucătărie. Echilibrul, însă, se găsește într-o nouă normalitate care ne păstrează pofta pentru gusturi noi, experimente și răsfăț culinar, fără a investi prea mult timp, energie sau bani.
Dă skip la ore de gătit. Gata pregătit, gata de servit! este prima campanie 360 dedicată gamei Chef Select de la Lidl România. Campania a început în luna martie și are ca obiectiv principal creșterea awareness-ului în ceea ce privește marca proprie Lidl dedicată produselor de tip convenience.
Pornind de promisiunea Chef Select, care se traduce prin accesibilitate, varietate și ușurinta în consum, ideea strategică ce a stat la baza campaniei este aceea că produsele din gama Chef Select de la Lidl îți oferă înapoi orele petrecute în bucătărie, pentru pregătirea mesei.
TVC-ul de 30’’ este o dramatizare a activităților pe care fiecare dintre noi le face în bucătărie. 5 personaje îmbrăcate la fel pregătesc simultan diverse preparate și execută mișcări coregrafice pe o muzică ritmată, impusă de sunetul unui timer de bucătărie.
Taie și toacă legume, gustă și sărează preparatele, mixează cremele, pudrează dulciurile, pozează farfuriile pentru Instagram, până spre final, când se simte oboseala din bucătărie. Ultimele cadre prezintă o bucătărie perfect curată, cu produsele Chef Select din care personajele gustă relaxate.
„Marca noastră proprie Chef Select, deși este parte din portofoliul nostru încă din 2014, nu a fost până acum în full spotlight. A beneficiat de comunicare exclusiv în revista Lidl sau pe lidl.ro prin oferte punctuale. Anul acesta, însă, ne-am propus să o aducem în prim plan astfel încât consumatorii să beneficieze și de avantajele sortimentului nostru de produse tip convenience. Am găsit împreună cu agenția o rezolvare curată și la obiect, pornind de la un insight foarte precis: ,,Dă skip la ore de gătit!’’ e un îndemn care se aplică în contextul actual oricărei case. Cu toții avem nevoie din când în când de soluții rapide, ready to eat sau heat & eat, de o gamă de produse de tip convenience la cel mai bun raport calitate-preț”, a declarat Oana Radu, Director de Marketing, Lidl România.
,,Ți-e foame. Ar merge niște lasagna. Problema e ca nu știi să faci lasagna. Așa că te uiți pe net. Scroll, scroll, scroll. A fost odată ca niciodată un blogger în vacanță în Italia. Și a văzut turnul din Pisa, și-a făcut poze, s-a plimbat cu gondola și jumătate de oră mai târziu încă citești și tot nu ai aflat cât ulei pune în rețetă. Nu mai bine dai skip la ore de gătit și mergi direct la Lidl?,’’ a declarat Ioana Ichim, Senior Copywriter VMLY&R Commerce.
Campania este comunicată și în digital, printr-un video de 35’’ și pe landing page-ul dedicat gamei Chef Select, https://surprize.lidl.ro/chefselect.
Echipa Lidl: Oana Radu – Marketing Director, Mihai Cazacu – Advertising Manager, Alina Tane – Online Marketing Manager, Matei Gilorteanu – Project Manager, Ioana Dumitrescu – Social Media Junior Consultant, Maria Lefter – PR Consultant, Bianca Cenusescu – Junior PR Consultant.
Echipa VMLY&R Commerce (Geometry) care a lucrat la acest proiect: Bogdan Teodorescu (Creative Director), Ioana Ichim (Copywriter), Bogdan Dinu (Senior Art Director) Mihai Sava (Graphic Designer), Dorina Sandu (Senior DTP), Cristina Ungureanu (Strategy Director), Alecsandra Apostolescu (Senior Digital Planner), Manuela Fulga (Account Director), Simona Chirițoiu (Traffic Manager).
Credits TVC: Hypno & 2029 Production