Sportisimo România, retailer ceh de articole sportive, continuă strategia de business la nivel național și organizează în perioada 11 august-18 septembrie o nouă campanie Back To School.
Prin intermediul acestei campanii de vânzări, Sportisimo se adresează tuturor părinților care își pregătesc copiii de noul an școlar. Cu ajutorul Sportisimo, mii de produse sunt disponibile acum, în toate cele 46 de magazine din rețea, inclusiv în e-shop. Astfel, părinții vor putea face față mai ușor provocărilor de început de an școlar.
O gamă extinsă cu mii de rucsacuri, încălțăminte, îmbrăcăminte și multe alte accesorii este disponibilă până pe 18 septembrie la prețuri avantajoase, menită să acopere toate nevoile pentru începutul unui nou an școlar. De asemenea, iubitorii de sport vor găsi o gamă variată de articole sportive și echipamente de la branduri de TOP, precum Nike, adidas, Columbia, Salomon, Puma, UnderArmour, Lotto dar și brand-uri proprii, un mix optim de varietate, care să satisfacă nevoile celor mai mici dintre sportivi.
„Back To School este a treia cea mai importantă campanie anuală din calendarul nostru, după Crăciun și Black Friday, în care cumpărăturile încep cu câteva săptămâni înainte de startul școlii. Este a doua noastră campanie 360 de când suntem pe piața din România. Prin intermediul aceastei acțiuni, ne luăm angajamentul de a fi mai aproape de clienții noștri. Sportisimo este un brand care își dovedește relevanța, utilitatea și empatia față de clienți. Pentru acest sezon am dezvoltat un concept și am creat o identitate vizuală, folosind imagini proaspete, combinate cu imagini dinamice și surprinzătoare în care personajele principale sunt cei mai tineri dintre consumatorii noștri. Ideea imaginilor este de a conecta clienții cu brandul, oferind experiențe unice și făcând față oricăror provocări. De aceea și vocea care însoțește videoul este una de copil, pentru că ne adresăm în primul rând micilor noștri clienți” – a declarat Maria Gheorghiță, Marketing Manager Sportisimo România.
Astfel în rândul familiilor cu copii, Sportisimo rămâne în topul preferințelor pentru cumpărături și dorește să câștige din ce în ce mai mult, încrederea acestora, având în vedere că în prezent această categorie, reprezintă 38% din clienții retailerului ceh.