Banca Comercială Română (BCR) extinde campania de afinitate la toate cardurile de credit aflate în portofoliu. Astfel, pentru toate tranzacţiile efectuate de către clienţii băncii direct la POS-urile comercianţilor cu cardurile BCR Student, BCR MasterCard, BCR MasterCard Gold, BCR PowerCard, BCR va dona 0,2% din suma tranzacţionată către partenerul său, organizaţia “Salvaţi Copiii”.
„Ne-am propus să ne aliniem oferta de produse şi servicii nevoilor comunităţii. În acest sens, BCR a lansat campania AFFINITY CARD, o modalitate de a atrage atenţia asupra cauzelor sociale existente în România, un apel la solidaritate între bancă şi clienţi şi un mod eficient de a-i sprijini pe cei aflaţi în nevoi. La începutul lunii octombrie am lansat acest gen de campanie pentru cardurile adresate studenţilor, iar de la 1 noiembrie am decis să o extindem şi către toate cardurile de credit din portofoliu. Practic, dacă clienţii folosesc mai des la cumpărături cardul de credit şi cardul Student, noi donăm mai mulţi bani organizaţiei “Salvaţi Copiii”. Am facilitat de asemenea şi implicarea directă a clienţilor la acţiunea noastră: aceştia pot suna la numerele menţionate pe spatele cardurilor pentru a solicita virarea bonusului acordat trimestrial în cadrul Programului de Loialitate aferent cardurilor, în contul aceleiaşi organizaţii.” a declarat Igor Zganjer, director executiv Direcţia Carduri BCR.
Pentru a încuraja utilizarea cardurilor de credit, BCR a lansat şi o campanie cu premii pentru clienţii săi posesori de BCR MasterCard, BCR MasterCard Gold, BCR PowerCard. Deţinătorii de astfel de carduri pot câştiga, prin tragere la sorţi, premii în valoare totală de 5000 de euro dacă efectuează cel puţin 2 tranzacţii de minim 70 de lei fiecare, la comercianţii acceptanţi din ţară, străinătate sau pe internet, până pe 31 decembrie 2009. În plus, odată cu venirea Crăciunului, BCR dublează valoarea bonusului obţinut de clienţii săi în Programul de Loialitate: pentru cumpărăturile efectuate între 01 şi 24 Decembrie 2009.
„Utilizatorii cardurilor de credit BCR beneficiază şi de mai multe servicii adiţionale, fără costuri suplimentare, precum asigurarea de protecţie a cumpărăturilor şi asigurarea de călătorie, ambele oferite de BCR Asigurări. Pentru posesorii de BCR Mastercard Gold oferim acces nelimitat şi gratuit în Salonul de Businsess din cadrul Aeroportului Otopeni Bucureşti şi acces gratuit la brunch-ul oferit de către Hotelul Novotel. Tot ce le rămâne de făcut clienţilor noştri este să se bucure de cumpărături în timp ce fac şi o faptă bună!” a încheiat Zganjer.
{mosloadposition user10}