Business Standard si IQads propun un concurs de machete neconventionale prin care invita creativii din advertisingul romanesc sa-si promoveze agentia.
Pana pe 25 septembrie, cine are o idee altfel poate « iesi (d)in tipar » (la propriu!), trimitand propunerile sale la adresa sebastian.hubati@standard.ro. Cele mai bune creatii vor fi publicate in pagina de Media&Comunicare a cotidianului Business Standard.
In perioada 28 septembrie -1 octombrie, juriul, format din toti cei care participa la competitie, va avea ocazia sa voteze cele mai creative si neconventionale executii inscrise in concurs. Fiecare participant poate vota orice lucrare in afara de cea inscrisa de el insusi. Primele cinci propuneri, in ordinea voturilor, beneficiaza de cate o aparitie in pagina de Media&Comunicare a cotidianului Business Standard, in intervalul 5-9 octombrie. De asemenea, machetele si castigatorii vor fi promovati pe pagina concursului, iqads.ro, smark.ro si prin newsletter-ul money.ro.
Conditia esentiala pentru acceptarea candidaturilor este ca macheta "sa iasa (d)in tipar", "sa sparga tiparul". Pentru mai multe detalii si regulamentul concursului intra pe //standard.money.ro/concurs_iesi_din_tipar
{mosloadposition user10}