Brandstalk, agenţia de creaţie membră thegroup, a dezvoltat pentru clientul BSH Electrocasnice campania de lansare pe piaţa românească a primelor combine frigorifice Bosch de clasă energetică A+++.
“Aparatele electrocasnice Bosch care poarta sigla Green Technology inside se evidenţiază prin tehnologii revoluţionare, eficienţă impresionantă şi consumuri minime, satisfăcând cele mai ridicate standarde în materie de sustenabilitate şi de economisire a resurselor. Din această familie fac parte şi noile combine frigorifice A+++ din gama SmartCool, cu 60% mai economice decât aparatele din clasa A. Combinele frigorifice SmartCool stabilesc noi standarde în eficienţa energetică prin dotările premium deţinute, printre care se numără compresorul super-eficient şi izolaţia perfectă a acestora”, a declarat Irenne Wagner, Marketing Manager BSH Electrocasnice.
Pentru a susţine lansarea, Brandstalk a dezvoltat conceptul creativ „MBA în ecologie”, pornind de la nevoia de a îi aborda pe consumatorii targetaţi într-o manieră cât mai relevantă pentru ei, prin referire la elemente care fac parte din universul lor. La aceasta s-a adăugat obiectivul educativ al campaniei, acela de a îi familiariza pe consumatori cu beneficiile unei game care schimbă sistemul de referinţă pentru eficienţa energetică.
„Targetul Bosch e reprezentat de oameni cu studii medii şi superioare, care reacţioneaza la date exacte, informaţii precise şi care sunt interesaţi de traninguri, specializări, cursuri profesionale, în special de MBA-uri. În ton cu acest profil, ne-am adresat lor într-un mod direct şi interactiv, simuland un test MBA în ecologie, în urma căruia vor putea înţelege mai bine atât beneficiile produselor din gama Green Technology inside, cât şi ce aduce în plus această gamă Bosch ”, completează Roxana Memetea, Managing Partner Brandstalk Advertising.
Astfel s-a născut o campanie tactică declinată pe ideea de cursuri specializate: în perioada 9 mai – 7 iulie, cititorii Ziarului Financiar sunt invitaţi să ia parte la cursul de MBA în ecologie realizat de Brandstalk şi BSH Electrocasnice, printr-un mecanism de tipul teasing-revealing.
Componenta media a campaniei a fost dezvoltată şi implementată de agenţia Media Investment.
BSH Electrocasnice, filiala din România a societăţii BSH Bosch und Siemens Hausgeräte GmbH, a fost înfiinţată în 1999 şi are ca obiect de activitate importul şi distribuţia aparatelor electrocasnice marca Bosch şi Siemens în România, precum şi asigurarea serviciilor after-sales în garanţie şi post-garanţie pe piaţă.
thegroup este cel mai extins şi inovator grup de comunicare din România, include agenţii specializate din domeniile creaţie, media, relaţii publice, producţie şi evenimente speciale. thegroup ocupă poziţia numărul 1 în clasamentul oficial al industriei publicitare, cu o cifră de afaceri de 108,861 milioane euro în 2010.