Agenţia de publicitate full service Pictas Interactive anunţă crearea primului blog al unui centru comercial de tip mall din România – Liberty Center, situat în sectorul cinci din Bucureşti. De la lansare şi până în prezent, blogul creat şi administrat de Pictas Interactive a avut peste 15.000 de vizitatori unici, demonstrând astfel succesul ideii de a poziţiona Liberty Center ca primul mall High Tech din România, cu ajutorul facilităţilor tehnice deosebite oferite vizitatorilor. Blogul Liberty Center este locul de întâlnire pentru toţi vizitatorii mall-ului – care pot schimba între ei impresii legate de experienţele lor în centrul comercial- , dar şi o sursă foarte preţioasă de informaţii pentru toţi cei care doresc să viziteze mall-ul în viitor şi care caută cele mai interesante ştiri şi evenimente legate de Liberty Center. În perioada sărbătorilor, cititorii pot găsi aici toate detaliile despre promoţiile şi evenimentele speciale care au loc în acest mall.
Centrul comercial Liberty Center, dezvoltat de compania irlandeză Mivan şi deschis în mod oficial pe 31 octombrie, a fost vizitat, în primele trei zile de la deschidere, de peste 125.000 de persoane. Încă de la lansarea sa, proiectul a fost poziţionat ca un mall High Tech, datorită unor caracteristici în premieră în România: primul mall care beneficiază de propriul său blog, primul mall în care se află un cinematograf 3D complet digital, şi, de asemenea, primul mall în care vizitatorii pot afla informaţii prin intermediul unei reţele de touchscreen-uri – cu design şi software create de Pictas Interactive.
„Am dorit ca blogul creat de noi pentru Liberty Center să transmită ideea unei experienţe de shopping deosebite, prin intermediul unui mijloc de comunicare foarte popular pentru cei care constituie publicul ţintă al acestui proiect imobiliar. Datorită designului prietenos şi organizării excelente a informaţiei, blogul Liberty Center este un spaţiu virtual care funcţionează ca un forum de discuţii foarte dinamic. De asemenea, cu ajutorul reţelei de touchscreen-uri pe care am gândit-o special pentru acest proiect, vizitatorii pot găsi mai uşor toate informaţiile de care au nevoie atunci când se află în mall”, a declarat Oana Dereli, General Manager, Pictas Interactive.
{mosloadposition user10}