juriului international de la AdPrint
Agentia Propaganda a pus serios umarul la integrarea europeana a printului local si la cea mai buna performanta a Romaniei la AdPrint, dupa ce festivalul si-a deschis portile tuturor agentiilor din Europa. Cu doua trofee si o nominalizare la cel mai bun print dintre cele 330 lucrari din competitie, Propaganda a castigat recunoasterea prestigiosului juriu international.
Ca o dovada in acest sens, valoarea printului pentru Aspacardin a determinat juriul sa acorde, in premiera la AdPrint, un premiu special – “Best use of media”. Aceeasi lucrare pentru clientul Terapia Ranbaxy a obtinut un Inger la categoria “Health / pharmaceutical products” si o nominalizare la “Best Print”.
Printul inovativ Aspacardin completeaza si duce mai departe pe media neconventionala mesajul intregii campanii pentru acest medicament – “Incaseaza socurile, fara palpitatii”. De aici si ideea de a plasa un packshot cu produsul in avizierului blocului unde se afiseaza costurile intretinerii.
„Pentru noi este important ca lucrarea noastra a fost atat de apreciata incat a dus la aparitia unei noi categorii in cadrul festivalului la initiativa unui juriu international care a apreciat o executie simpla, directa si extrem de eficienta. Felicitari organizatorilor pentru ca au reusit sa impuna un format de festival, care pe langa valoarea incontestabila a juriului, se diferentiaza prin competitivitate si profesionalism” a declarat Dan Moldovan, director de creatie Propaganda.
Echipa Propaganda care a realizat printul Aspacardin este formată din Paul Cioran – Copywriter, Mihai Gheorghe – Art Director si Dan Moldovan – Creative Director.
“Ne bucuram ca am reusit sa fim din nou revelatia unui festival local de publicitate, cu deschidere europeana de aceasta data. Satisfactia este si mai mare deoarece acum, ca si atunci, am obtinut premii pentru clienti comerciali ce au validat ideile noastre indraznete, dar si strategice in egala masura”, a declarat Adrian Ţuluca, director executiv Propaganda.
In cadrul celei de-a opta editii a festivalului AdPrint, desfasurat in perioada 8-11 februarie 2007 la Brasov, au concurat peste 300 de printuri semnate de 101 echipe de creatie europene. Astfel in cadrul singurului festival european dedicat exclusiv printului, au participat 64 echipe de creatie apartinand unui numar de 20 de agentii din strainatate si 37 echipe reprezentand 22 de agentii de publicitate romanesti. Presedintele juriului la editia AdPrint din acest an a fost Frank Bodin, presedintele Euro RSCG Group, din Elvetia, ce are in palmares peste 400 de premii de la practic toate competitiile internationale de publicitate relevante.
{mosloadposition user10}