CTS Corner, magazin online specializat în vânzarea de sortimente de cafea, ceai, dar și condimente, a ales pentru dezvoltarea afacerii sale platforma software Entersoft Business Suite.
Compania a căutat în mod special o soluție modernă care să gestioneze optim fluxurile și procesele de vânzare specifice unui retailer digital. Totodată, Entersoft Business Suite (EBS) se integrează cu magazinul online dezvoltat pe platforma Prestashop.
“Cu ajutorul Entersoft Business Suite, clientul va beneficia de o soluție modulară, scalabilă, accesibilă în cloud prin Microsoft Azure, bine adaptată la retailul online și care poate fi ajustată oricând la nevoile în creștere ale companiei. Flexibilitatea soluției, experiența pe care echipa a dovedit-o în proiecte anterioare și soluțiile de finanțare cu care Entersoft a venit în sprijinul CTS Corner au fost factorii decisivi în selectarea soluției”, declară Radu Zanfir, Account Manager/New Business Development la Entersoft România.
Cu ajutorul EBS echipa de management va putea lua mai rapid decizii, prin reducerea timpului de accesare a informației centralizate într-o singură platformă. Datele despre adaosul comercial, profitabilitatea pe articole, grupe de articole sau alt tip de segmentare sunt esențiale pentru stabilirea indicatorilor de performanță și pentru direcționarea capitalului în anumite zone de business.
Totodată, viziunea și controlul afacerii se vor îmbunătăți semnificativ pentru că noua soluție informatică va permite urmărirea rezultatelor companiei în timp real, centralizat (încasările pe puncte de vânzare, pe linii de business etc).
Transmiterea de informații instantaneu de la sediul principal către punctele de vânzare și invers va ajuta la adoptarea unor politici comerciale corecte, la crearea unor campanii promoționale adecvate dar și la luarea multor altor decizii legate de aprovizionări, stocuri etc. Tot cu ajutor EBS, CTS Corner va optimiza stocurile prin gestionarea corectă a fluxurilor comerciale (aprovizionare – vânzare, urmărirea comenzilor de aprovizionare după termenul de livrare, urmărirea vitezei de mișcare a articolelor etc).
Implementarea va fi finalizată până la finalul acestui an.
În România, Entersoft este, în prezent, printre puținii furnizori de pe piață care oferă o soluție complet integrată ERP, CRM, SFA, Retail, WMS, Document Management, foarte potrivită pentru companii medii și mari.