Pentru al 8-lea an consecutiv, ACT Responsible – una dintre cele mai mari organizatii internationale dedicate CSR-ului construit cu reverenta pentru creativitate – va avea loc la Cannes, simultan cu festivalul Leilor, la sfarsitul lunii iunie.
Clientii si agentiile romanesti sunt invitate deopotriva sa-si inscrie lucrarile in competitia pentru expozitia ACT, prin contactarea laboratorului alchimic al migdalelor amare, ce reprezinta ACT Responsible in Romania.
La Cannes are loc debutul circuitului international al ACT, care bifeaza anual prezente in cele mai efervescente spatii urbane din lume – Tokio, New York, Paris, Washington.
Ca in fiecare an, cele mai creative entry-uri din outdoor, web, print sau film de la noi vor fi colectate in Romania, pentru ca cele mai bune dintre lucrari sa fie selectate, alaturi de reprezentantii parizieni ai ACT, pentru participarea la Expozitia internationala.
Prima lucrare romaneasca acceptata in expozitie a venit pe filiera McCann, iar in 2008, una dintre lucrarile romanesti selectate pentru competitia globala de CSR creativ patronata de ACT a castigat de asemenea o distinctie internationala. Agentia este Ogilvy, iar lucrarea este ”Andrei” – cel mai pretuit spot de CSR semnat Petrom, lansat anul trecut. Tot de la Ogilvy au venit si lucrarile ”Pelicanul” si ”Cerbul” pentru WWF, aflate in selectia celor mai bine cotate lucrari la nivel mondial si incluse in catalogul expozitiei itinerante.
In 2009, pentru al doilea an consecutiv, catalogul expozitiei va fi realizat in Romania, in spatiul laboratorului alchimic.
La incheierea proiectului din 2008, dream leader-ul Herve de Clerck a spus: ”Colaborarea cu migdale amare a fost o experienta definita de rezultate remarcabile, integritate si idee. Teo Migdalovici si echipa ei au desenat catalogul expozitiei internationale ACT 2008. Consecinta demersului lor ne-a depasit toate asteptarile. Am lucrat cu un partener implicat autentic, ce a facut toate eforturile pentru a intelege provocarile si a le raspunde intr-o maniera constructiva, profesionista. S-a lucrat intr-un ritm fantastic, dar deadline-ul strans ori exigentele sporite n-au umbrit cu nimic atmosfera relaxata si dialogul tonic. Felicitari.”
ACT Responsible reprezinta indirect o lectie explicita despre cum trebuie concepute si implementate proiectele de Responsabilitate Sociala – nu doar la nivel de discurs si in orice caz nu intr-un spirit demagogic. Selectia anuala ACT include pe lista exigentelor ideile care platesc cu dobanda, conceptele cu insight relevant, executia desavarsita, vizualurile cu potential iconic si copy-urile cu vocatie pentru vocabularul planetar. Cine vrea sa stie cum anume se face CSR-ul de elita, n-are voie sa lipseasca de la experienta revelatoare a expozitiei ACT, din contextul Cannes, mai ales ca in 2009 evenimentul e dublat de prezenta si discursurile motivationale al lui KOFI ANNAN si DAVID JONES care vor tine o prezentare despre ”Schimbarile climaterice si rolul comunitatii creative in schimbarea mentalitatii colective”, a declarat Teodora Migdalovici, reprezentantul local al ACT Responsible.
In 2008 au aplicat pentru expozitia ACT si clienti, ONG-uri si agentii. Cohn&Jansen, Grey, Next, Vodafone, Synergetics, DDB, McCann, Ogilvy sau Publicis s-au numarat printre aplicanti.
{mosloadposition user10}