· Participanții au de asemenea șansa de a câștiga unul dintre premiile oferite de sponsorii evenimentului, în valoare totală de RON 50.000
Departamentul de Educație Fizică și Sport (DEFS) din cadrul Universității din București, Hipermarketul Cora Lujerului și agenția de publicitate Erka invită iubitorii de mișcare duminică, 18 mai 2019, la Crosul Universității din București – Cora Lujerului Challenge. Aflat la a XXVII-a ediție, evenimentul își propune să promoveze în rândul bucureștenilor o viață activă și sănătoasă.
Participanții – veterani (născuți în și înainte de anul 1978), studenți (născuți în perioada 1979-2000), elevi (născuți în perioada 2000-2003), copii (născuți în perioada 2005-2008), profesori din cadrul Universității din București, angajați Cora Lujerului – vor alerga pe un traseu de 3.800 m, după cum urmează: Piața Operei (Facultatea de Drept) – Splaiul Independenței – Șoseaua Cotroceni – Bulevardul Iuliu Maniu – Parcarea Cora Lujerului. Cei mai abili dintre ei vor fi răsplătiți cu premii ce se ridică la suma totală de RON 50.000, în timp ce restul vor avea de asemenea o șansă de a câștiga, participând la tombola cu premii oferite de partenerii și sponsorii evenimentului.
Toate persoanele interesate să participe la Cora Lujerului Challenge o pot face înscriindu-se pana la data de 17 mai la Serviciul Clienți din cadrul Cora Lujerului, precum și în ziua competiției, în curtea Facultății de Drept, începând cu ora 7:30.
PROGRAMUL COMPETIȚIEI:
Ora 7.30-9.30 – înscrierea participanților (la standurile amenajate pe terenul de fotbal din curtea Facultății de Drept ) și anunțarea informațiilor legate de desfășurarea crosului.
Ora 9.45 – întreruperea circulației și adunarea participanților la start;
Ora 10.00 – startul crosului;
Ora 11.00-12.00 – premierea câștigătorilor; sesiune de fotografii și interviuri pentru câștigători, sponsori, parteneri, organizatori și participanți.
Cunoscut drept o activitate sportivă și distractivă, crosul este potrivit pentru toate vârstele, tocmai de aceea în fiecare an au participat atât adulți, cât și copii și tineri. Dacă la prima ediție au alergat 300 de oameni, în acest an organizatorii se așteaptă la o prezență de peste 3000 de persoane. Prin urmare, pentru că mișcarea înseamnă sănătate, iar o viață activă înseamnă o stare de bine, sunteți invitați să nu ratați startul crosului de sâmbătă, 18 mai, de la ora 10.00, din fața Facultății de Drept (Bd. Mihail Kogălniceanu, nr. 36-46, sector 5).
Agenția de publicitate Erka ajută la organizarea și buna desfășurare a evenimentului alături de Departamentul de Educație Fizica și Sport din cadrul Universității din București și a hipermarketul Cora Lujerului care inițiază în fiecare an această competiție de tradiție pentru a aminti bucureștenilor cât de plăcut este să facă mișcare, dar și pentru a le oferi iubitorilor de competiții sportive șansa să urce pe podium.
“Ne bucurăm să colaboram cu Cora încă din 2005, perioadă în care am realizat multe proiecte importante împreună, ceea ce ne dorim și pentru viitor. Crosul Universității din București – Cora Lujerului Challenge este un eveniment care aduce multă culoare și bucurie în fiecare an în București și ne dorim ca și ediția din 2019 să se bucure de succesul evenimentelor anterioare. Și, de ce nu, să îl depășească. Consider că bucureștenii au nevoie să își aducă aminte, cel puțin din când în când, de frumusețea acestui oraș și de importanța mișcării în aer liber. Pe lângă faptul că ne ajută să rămânem sănătoși, sportul reprezintă un vehicul puternic în comunicare, din punctul nostru de vedere. Cu valori sigure, plin de senzație și de emoție, sportul permite punerea publicului în mijlocul acțiunii” a spus Ruxandra Serban, fondator si CEO ERKA.
Ediția din acest an a Crosului Universității din București – Cora Lujerului Challenge este un eveniment susținut de: autorități (Primăria Municipiului București, Direcția pentru Sport și Tineret, Primăria Sector 6), sponsori și parteneri media (Alfa, Asociația Mame, Asociația Municipală Sportul pentru Toți, Asociația Colegiul Pacienților, Avon, BLITZ TV, Clubul Sportiv Olimpic Triumf, Consiliul Local Sector 6, Coriolan, , JSP, Generali, Hama, Kiss FM, Oriflame, Padbal, Pro Music Master, Publicațiile FMCG, România Pozitivă, Worldclass).
„Noi la Erka ne-am propus mereu și ne-a plăcut să propunem clienților soluții alternative, out of the box și la cheie. Tocmai de aceea ne onorează să facem parte din acest eveniment. Mulțumim reprezentanților hipermarketului Cora Lujerului pentru încrederea pe care ne-o acordă, Universității București pentru parteneriatul frumos pe care îl dezvoltăm împreună de câțiva ani și autorităților locale pentru susținerea și implicarea active pe parcursul întregului proces al organizării crosului,” a adăugat Ruxandra Șerban.
ERKA este o agenție integrată de publicitate, cu operațiuni în România și în Franța, cu echipe pasionate de ideile puternice și de performanță. Reprezentații ERKA cred cu putere că ideile trebuie puse în mișcare cu agilitate și într-un mod eficient. Înființată în 2004 în București și în 2016 în Paris, cultura ERKA este bazata pe un management agil și desfășoară campanii pentru 14 țări europene.