Misiunea departamentului de Marketing este de a implementa strategia omni-channel
ALTEX, cel mai mare retailer electro-IT din România, își mărește echipa de management cu expertiza Cristinei Costăchescu, noul Director de Marketing. Cristina Costăchescu ocupă această poziție în companie începând cu 1 septembrie 2014 și are misiunea de a coordona strategiile de marketing pentru brandurile din portofoliul ALTEX România și de a dezvolta și implementa 360° conceptul Omni-channel.
Cristina Costăchescu s-a alăturat echipei ALTEX, cu o experiență de management de peste un deceniu și jumătate în marketing și vânzări. De-a lungul carieriei sale, Cristina Costăchescu și-a dedicat eforturile în direcția dezvoltării strategiilor de marketing și de vânzări în industria telecom. Astfel, aportul său s-a remarcat în companii precum Romtelecom, Telemobil și UPC România, ocupând de-a lungul timpului poziții precum cele de Sales Manager, Marketing Communication Manager, Brand Development Manger și mai apoi Director de Marketing.
Numirea Cristinei Costăchescu urmărește consolidarea unei direcții de business clare de a dezvolta experiența de achiziție, de la zona de retail clasic, către cea de omni-channel. Această direcție de dezvoltare pe zona de online și pe zona de comenzi prin telefon vine în întâmpinarea nevoilor clienților care sunt permanent conectați la ultimele inovații și care își doresc acces rapid și achiziții online realizate printr-un simplu click.
”Am preluat cu mare încredere această nouă poziție într-o industrie care oferă provocări și surprize la tot pasul. Suntem o echipă de profesioniști pregătiți să consolidăm poziția de lider a companiei ALTEX ROMANIA. Astfel, obiectivul nostru este să continuăm povestea de succes care are drept numitor comun o atentă aplecare asupra nevoilor clientului. Revoluția omni-channel este o formă a viitorului în care deja am luat startul, în care tehnologia deține supremația și în care clienții au nevoie de mult mai mult decat suport în achiziție, au nevoie de experiențe superioare și captivante în toate punctele de interacțiune cu brandurile noastre”, a declarat Cristina Costăchescu, Director de Marketing în cardul ALTEX România.
“Extinderea echipei de marketing reprezintă o dovadă de maturitatea strategică pe care ALTEX România a atins-o. Astfel, compania se află într-o etapă importantă de dezvoltare și implementare a strategiei omni-channel. Suntem alături de clienții noștri prin intermediul celei mai mari rețele de magazine din țară și investim cu pasiune și încredere în dezvoltarea și consololidarea segmentului de e-retail. Din aceste considerente, am reorganizat și extins echipa de Marketing, recrutând-o pe Cristina Costăchescu pe poziția de Marketing Director. Vizunea ei, alături de înțelegrea profundă a datelor de pe piața din România sunt coordonatele care ne vor asigura că noua structură a diviziei de marketing va reprezenta un pilon pentru dezvoltarea companiei și pentru implementarea strategiei omni-channel”, a declarat Dan Ostahie, Președinte și CEO ALTEX România.