Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Cristalizarea relatiei turoperatori – revanzatori

Pe o piaţă turistică stabilă, parteneriatul turoperatori – revânzători se bazează, dincolo de încredere şi contracte ferme, pe o subliniere a responsabilităţilor executive ale fiecăreia dintre cele două părţi în relaţie cu clientul final – turistul. Din acest punct de vedere, legislaţia română specifică extrem de clar aspectul că responsabilitatea pentru buna execuţie a pachetului de servicii turistice oferit clienţilor îi revine turoperatorului, iar agenţia de turism are obligaţia informării corecte şi complete asupra tuturor detaliilor călătoriei achiziţionate de turist. Dovada respectării acestui principiu vital îl reprezintă în cazul Best Reisen creşterea cu 60% în 2007 faţă de 2006, a numărului de agenţii revânzătoare a produselor acestui turoperator. 
“Anul 2008 va reprezenta în turismul românesc o cristalizare a relaţiilor dintre turoperatori şi agenţiile lor partenere. Vom asista la o consolidare a turoperatorilor în domeniul execuţiei pachetelor turistice şi la o dedicare a agenţiilor de turism spre fidelizarea clienţilor. Astfel, reţeta pe care Best Reisen o aplică cu succes în toate tările în care operează – aceea de parteneriat total cu agenţiile de turism detailiste, va avea în ţara noastră o aplicabilitate completă: Best Reisen se dedică organizării de pachete de servicii turistice iar agenţiile de turism partenere sunt cele care menţin legătura cu turiştii prin comercializarea serviciilor turistice” apreciază Csaba Garamszegi, managerul Best Reisen. „Viitorul apropiat va aduce la nivel national o defalcare mult mai clara a activităţilor de turoperare faţă de cele de vânzare detailistă. Clienţii doresc şi merită dedicare totală iar, în multitudinea de oferte existente pe piaţă, firmele care atacă ambele fronturi intr-un mod comun, riscă să rămână fără clienţi deoarece îşi promovează exclusiv ofertele proprii, în detrimentul prezentării unor variante globale din care clientul să aleagă cea mai potrivită soluţie. Totodată, lipsa timpului clienţilor de a bate la pas oraşul şi de a vizita toate agenţiile este tot mai clară, fiecare dintre noi ajungem să avem un agent de turism dedicat, de la care aşteptăm să primim cea mai bună ofertă” a mai adăugat Garamszegi.

„Această relaţie bilaterală turoperator – detailist este cu atît mai evidentă şi viabilă cu cât nivelul de expectanţe ale clienţilor creşte şi cu cât avansăm mai mult în aplicarea tehnologiilor moderne de comunicare în turism. Este ceea ce se întâmplă de foarte mulţi ani pe pieţele vest-europene. Previziunile noastre optimiste arată că până la finalul acestui an numărul de agenţii revănzătoare al produselor Best Reisen va creşte cu aproximativ 42%, deoarece noi ne concentrăm pe turoperare iar partenerilor noştri le rămâne partea de vânzare fără a avea concurenţă pe acest segment din partea noastră” a concluzionat reprezentantul Best Reisen.

Bucuresti, 12.02.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.