Salam Sasesc
Noua reclamă Salam Săsesc se lansează în duminica de Paşti. Atunci, toată România va putea admira micile vedete care debutează pe TV în noul spot Salam Săsesc. Opt copii talentaţi şi simpatici, selectaţi de Cris-Tim prin intermediul unei competiţii naţionale inedite, vor fi promovaţi la rang de superstar într-o reclamă care va fi pe buzele tuturor.
Maria – Irina Vizireanu, Sonya Karina Şopcu, Mihai Bane, Cezara Nacu, Rareş Gabriel Brănescu, Delia Popovici, Anisia şi Marta Melinte sunt câştigătorii concursului „Cris-Tim te face superstar!” care s-a încheiat pe 13 aprilie, după patru săptămâni de la lansare. Publicul şi un juriu specializat au selectat micile talente dintr-un număr de peste 600 de concurenţi înscrişi pe platforma superstar.cristim.ro, dându-le acestor opt copii şansa de a deveni celebri şi de a-şi împlini visurile de a deveni mari vedete.
Campania lansată în această primăvară de Cris-Tim, liderul pieţei de mezeluri din România, pentru promovarea Salamului Săsesc vine la 12 ani diferenţă de reclama în care o fetiţă de numai 4 ani, pe nume Luiza Lucuţa, impresiona o ţară întreagă prin modul foarte simpatic în care spunea „Salam Săsesc”. De atunci şi până acum, reclama cu fetiţa sâsâită a fost una dintre cele mai populare campanii publicitare din categoria mezelurilor, iar în timp, s-a demonstrat că este una şi dintre cele mai memorabile şi iubite de români reclame.
Acesta este motivul pentru care Luiza s-a alăturat efortului companiei Cris-Tim de a descoperi micile vedete ale noii reclame Cris-Tim. Ea a apărut din nou pe micul ecran pentru a-i invita pe părinţi să-şi înscrie copiii în concursul care le va transforma copilul într-un veritabil superstar. Clipul cu Luiza adolescentă a înregistrat încă din primele zile un succes mare la public, pe youtube adunând până în prezent peste 247.000 de vizualizări.
„Noua campanie Salam Săsesc este diferită faţă de tot ceea ce este pe piaţă acum. Ideea curajoasă care stă în spatele ei şi experimentul inedit pe care l-am iniţiat împreună cu agenţia de publicitate Next Advertising ne fac să fim siguri de succesul ei în rândul publicului. Suntem foarte încântaţi că oamenii au reacţionat atât de bine la concursul «Cris-Tim te face superstar!», înscriindu-şi în număr mare copii pe platformă şi ne bucură foarte mult să vedem atât de mult entuziasm din partea unor copii talentaţi, frumoşi şi deştepţi. Le mulţumim tuturor pentru aprecieri şi pentru susţinere şi sperăm să vă placă noua reclamă Salam Săsesc.”, a declarat domnul Radu Timiş, Preşedintele Cris-Tim.
Cu o istorie de peste 20 de ani, Cris-Tim este liderul pieţei româneşti de mezeluri, oferind întotdeauna consumatorilor săi produse sigure, proaspete şi savuroase, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare şi prin sistemele de management al siguranţei alimentului (ISO 22000:2005), al calităţii produselor (ISO 9001:2008) şi al protecţiei mediului (ISO 14001: 2004).
Pentru al şaselea an consecutiv, în 2013, Cris-Tim a primit titlul de Trusted Brand la categoria produse din carne, în urma celui mai important studiu de piaţă asupra consumatorului în Europa, realizat de revista Reader’s Digest în 15 ţări, printre care şi România.
De asemenea, Cris-Tim a ocupat locul 8 în „Top 50 cele mai puternice branduri româneşti în 2013”, clasament ce are la bază studiul realizat de compania de cercetare Unlock Market Research pentru revista Biz.