Prin noua campanie, liderul pietei mezelurilor din Romania transmite consumatorilor mesajul marcii CRIS-TIM : “Iti place sa maninci sanatos”.
Povestea din noua campanie de imagine CRIS-TIM este, de fapt, o situatie din viata reala, care are mare incarcatura emotionala si are forta de a transmite mesajul marcii CRIS-TIM.
Spotul Tv, denumit “Steluta” evidentiaza afectiunea mamei pentru copilul ei, atentia acordata fiintei dragi, preocuparea intensa pentru binele ei. Echipa din agentie care s-a ocupat de noua campanie de imagine CRIS-TIM si-a gasit resursele strategice si creative intr-un mod foarte la indemana, dar si eficient in acelasi timp: in copilaria membrilor sai. A fost nevoie doar de cateva amintiri din copilarie care vorbeau despre relatia speciala pe care o are orice mama cu copilul ei si noua campanie CRIS-TIM a prins contur.
Marca CRIS-TIM este solidara cu consumatorii sai preocupati de alimentatia sanatoasa. CRIS-TIM este marca de incredere, care apartine unui producator de mezeluri responsabil, primul din categoria sa.
In opinia consumatorilor, spotul Tv este “foarte potrivit pentru categoria mezelurilor”, "produsele CRIS-TIM sunt oferite cu dragoste parinteasca" iar “CRIS-TIM face parte din familie" (studiu independent)
Noua imagine a marcii CRIS-TIM este comunicata prin mediile Tv, radio, presa si prin actiunile de promovare din magazine.
Statii tv alese pentru difuzarea spotului Steluta sunt: Pro Tv, Antena 1, Acasa Tv, Prima Tv, Pro Cinema, Euforia Tv, National Tv si Antena 3. Spatiul publicitar a fost achizitionat prin agentia de media Starlink Media.
Echipa CRIS-TIM care a initiat si supervizat noua campanie de imagine a marcii este formata din:
- Cristian Ungureanu – Marketing Director
- Lidia Vasile – Marketing Communication Manager
- Cristian Bura – Media Manager
- Anca Tiron – Junior Category Manager
Echipa Leo Burnett care a contribuit la realizarea campaniei a fost formata din:
- Bogdan Naumovici – Creative Director
- Petru Cuciuc – Senior Art Director
- Bogdan Costin – Senior Copywriter
- Razvan Matasel – Research & Strategic Planning Director
- Raluca Borascu – Strategic Planner
- Bogdan Petrovici – Audio/Video & Photo Production Manager
- Roxana Dumitru – New Business Director
- Diana Oanta – Brand Communication Manager
- Ioana Stirbulescu – Junior Brand Communication Executive
Casa de productie – Castel Film
- Producator: Costin Rantes
- Regizor: Eduardo Vasquez
Echipa Starlink Media
- Eugen Terchila- Executive Director
- Roxana Craciun- Senior Media Manager
- Mihnea Ursu – Media Planner
- Mihaela Enache- Media Planner
- Roxana Buha- New Business Director
Mezelurile CRISTIM sunt produse în patru fabrici specializate, la Filipestii de Padure. In cele patru unităţi de producţie distincte se obtin specialităţile şi şuncile, produsele crud-uscate, pateurile şi mezelurile fiert-afumate. CRIS-TIM a alocat în acest an peste 6 milioane de euro, după ce anul trecut a investit 12 milioane de euro pentru mărirea spaţiului de producţie de la 9 000 de metri patrati la 15 000 de metri patrati.
Noile fabrici asigura o creştere a capacităţilor de producţie, care vor ajunge pana la 160-170 de tone în acest an.
In anul 2002, campania de lansare a Salamului Sasesc CRIS-TIM, sub sloganul “Iti place sa maninci sanatos” ne-a dus rapid catre varfuri de vanzare de 60 tone/zi, ceea ce reprezenta capacitatea maxima de productie la acea vreme.
Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi.
CRIS-TIM este cea mai cunoscută marcă pe piaţa mezelurilor din România.
Datorită renumelui câştigat în timp, marca CRIS-TIM este asociată cu siguranţă, calitate, standarde ridicate în producerea şi comercializarea mezelurilor, este o marcă cu un grad ridicat de vizibilitate, fiind prezentă în toate tipurile de magazine, de la hypermarket-uri, supermaket-uri, magazine de mezeluri şi până la magazine de cartier.
{mosloadposition user10}