Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

CRIS-TIM a lansat noua sa campanie de imagine

Prin noua campanie, liderul pietei mezelurilor din Romania transmite consumatorilor mesajul marcii CRIS-TIM : “Iti place sa maninci sanatos”.

Povestea din noua campanie de imagine CRIS-TIM este, de fapt, o situatie din viata reala, care are mare incarcatura emotionala si are forta de a transmite mesajul marcii CRIS-TIM.

Spotul Tv, denumit “Steluta” evidentiaza afectiunea mamei pentru copilul ei, atentia acordata fiintei dragi, preocuparea intensa pentru binele ei. Echipa din agentie care s-a ocupat de noua campanie de imagine CRIS-TIM si-a gasit resursele strategice si creative intr-un mod foarte la indemana, dar si eficient in acelasi timp: in copilaria membrilor sai. A fost nevoie doar de cateva amintiri din copilarie care vorbeau despre relatia speciala pe care o are orice mama cu copilul ei si noua campanie CRIS-TIM a prins contur.

Marca CRIS-TIM este solidara cu consumatorii sai preocupati de alimentatia sanatoasa. CRIS-TIM este marca de incredere, care apartine unui producator de mezeluri responsabil, primul din categoria sa.

In opinia consumatorilor, spotul Tv este “foarte potrivit pentru categoria mezelurilor”, "produsele CRIS-TIM sunt oferite cu dragoste parinteasca" iar “CRIS-TIM face parte din familie" (studiu independent)

Noua imagine a marcii CRIS-TIM este comunicata prin mediile Tv, radio, presa si prin actiunile de promovare din magazine.

Statii tv alese pentru difuzarea spotului Steluta sunt: Pro Tv, Antena 1, Acasa Tv, Prima Tv, Pro Cinema, Euforia Tv, National Tv si Antena 3. Spatiul publicitar a fost achizitionat prin agentia de media Starlink Media.

Echipa CRIS-TIM care a initiat si supervizat noua campanie de imagine a marcii este formata din:

  • Cristian Ungureanu  – Marketing Director
  • Lidia Vasile   – Marketing Communication Manager
  • Cristian Bura                – Media Manager
  • Anca Tiron   – Junior Category Manager

Echipa Leo Burnett care a contribuit la realizarea campaniei a fost formata din:

  • Bogdan Naumovici – Creative Director
  • Petru Cuciuc – Senior Art Director
  • Bogdan Costin – Senior Copywriter
  • Razvan Matasel – Research & Strategic Planning Director
  • Raluca Borascu – Strategic Planner
  • Bogdan Petrovici – Audio/Video & Photo Production Manager
  • Roxana Dumitru – New Business Director
  • Diana Oanta – Brand Communication Manager
  • Ioana Stirbulescu – Junior Brand Communication Executive

Casa de productie – Castel Film

  • Producator: Costin Rantes
  • Regizor: Eduardo Vasquez

Echipa Starlink Media

  • Eugen Terchila- Executive Director
  • Roxana Craciun- Senior Media Manager
  • Mihnea Ursu – Media Planner
  • Mihaela Enache- Media Planner
  • Roxana Buha- New Business Director

Mezelurile CRISTIM sunt produse în patru fabrici specializate, la Filipestii de Padure. In cele  patru unităţi de producţie distincte se obtin specialităţile şi şuncile, produsele crud-uscate, pateurile şi mezelurile fiert-afumate. CRIS-TIM a alocat în acest an peste 6 milioane de euro, după ce anul trecut a investit 12 milioane de euro pentru mărirea spaţiului de producţie de la 9 000 de metri patrati la 15 000 de metri patrati.
Noile fabrici asigura o creştere a capacităţilor de producţie, care vor ajunge pana la 160-170 de tone în acest an.

In anul 2002, campania de lansare a Salamului Sasesc CRIS-TIM, sub sloganul “Iti place sa maninci sanatos” ne-a dus rapid catre varfuri de vanzare de  60 tone/zi, ceea ce reprezenta capacitatea maxima de productie la acea vreme.

Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi.

CRIS-TIM este cea mai cunoscută marcă pe piaţa mezelurilor din România.

Datorită renumelui câştigat în timp, marca CRIS-TIM este asociată cu siguranţă, calitate, standarde ridicate în producerea şi comercializarea mezelurilor, este o marcă cu un grad ridicat de vizibilitate, fiind prezentă în toate tipurile de magazine, de la hypermarket-uri, supermaket-uri, magazine de mezeluri şi până la magazine de cartier.

Bucuresti, 12.09.2006

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.