premiului cel mare de 10.000 de euro al campaniei „Cris-Tim iti hraneste visurile!"
Cris-Tim, liderul pieţei de mezeluri din România, a demonstrat încă o dată că îşi îndreaptă toate eforturile spre a le aduce românilor bucurie, bunăstare şi sănătate. În perioada 20 septembrie – 31 octombrie 2013, producătorul de mezeluri a desfăşurat campania „Cris-Tim îţi hrăneşte visurile”, prin care şi-a propus să îi ajute pe români să îşi înfăptuiască cele mai dragi visuri.
Peste 36.500 de visuri au fost înscrise pe platforma online www.cristim.ro/visulmeueste. De la dorinţe precum „o casă mai mare”, la „sănătate”, „fericire” sau „un trai tihnit”, năzuinţele românilor şi-au aşteptat şansa de a fi realizate.
Maria Doina Popa din Slatina, judeţul Olt, şi-a dorit „iubire şi sănătate”, un vis care i-a purtat noroc pentru că a fost desemnată prin tragere la sorţi câştigătoarea premiului cel mare de 10.000 de euro.
„Suntem mândri de relaţia strânsă pe care o avem cu cei ce apreciază şi consumă produsele Cris-Tim. Am fost întodeauna deschişi şi oneşti cu clienţii noştri şi acest lucru se regăseşte pe deplin în încrederea de care ne bucurăm în rândul acestora”, a declarat Radu Timiş, Preşedinte Cris-Tim, cu această ocazie.
În cadrul promoţiei „Cris-Tim îţi hrăneşte visurile” s-au acordat peste 680 de premii, cu o valoare totală de 96.000 de lei, împărţite în mai multe categorii:
– premii zilnice: sandwich makere şi şorţuri Matache Măcelaru’,
– premii saptămânale: aparate foto, tablete şi iPod shuffle,
– un premiu special acordat celor ce s-au înscris în concurs folosind platforma web: o tabletă.
La acestea s-a adăugat premiul cel mare de 10.000 de euro.
Participarea în promoţie s-a făcut pe baza bonului fiscal, iar desemnarea câştigătorilor prin tragere la sorţi.