Proba „Rostogoleşte oul” le-a venit de hac ştiristelor
Cea de-a zecea ediţie „Câştigi în 60 de secunde” a avut parte de o dublă porţie de adrenalină. Îndrăgitele prezentatoare de la Sport, Crina Abrudan şi Cristina Dochianu, şi-au testat îndemânarea la „Câştigi în 60 de secunde”. Proba „Rostogoleşte oul” le-a venit de hac vedetelor Antena 1, care şi – au securizat astfel suma de 5000 de lei.
De-a lungul timpului, vedetele nu s-au dat înapoi de la a-şi arăta îndemânarea, atât la noi în ţară, cât şi în străinătate. Ultimele invitate speciale ale lui Dan Negru au fost îndrăgitele prezentatoare ale rubricii sportive de la Antena 1.
Printre probele pe care le-au avut de înfruntat frumoasele prezentatoare s-au numărat: Dragonul de hârtie – în care au concurentele au trebuit să desfăşoare complet o pereche de panglici, Unde ţi-e capul – probă care presupune plasarea unui abajur pe cap folosind doar o undiţă, in timp ce concurentul este legat la ochi, Piramida – deja cunoscuta probă cu paharele de plastic aşezate în formă de piramidă şi Rostogoleşte oul – probă în care concurentele trebuie să mute două ouă către o ţintă, folosind o cutie de pizza pe post de evantai.
Cea din urmă probă le-a venit de hac îndrăgitelor prezentatoare, care au alergat dintr-un colţ într-altul al platoului, în speranţa că vor reuşi să meargă mai departe în cel mai tare gameshow din lume „Câştigi în 60 de secunde”. Pierzându-şi toate cele trei vieţi, vedetele Antenei 1 au plecat acasă cu suma de 5000 de lei.
Dan Negru rămâne campionul divertismentului la Antena 1 după ce ambele sale emisiuni se regasesc pe primele locuri ale topurilor de audienţă. Plasa de stele a înregistrat la nivelul publicului urban, în mai, un rating mediu de 6.4 procente, traduse într-o medie de 733.000 de telespectatori. Nici Câştigi în 60 de secunde nu se lasă mai prejos. Media de telespectatori care au urmărit luna trecută cel mai tare gameshow din lume a atins 729.000 de telespectatori din mediul urban, însa, ca şi in cazul emisiunii Plasa de stele, vârful de audienţă a depăşit la fiecare ediţie un milion.